Головний партнер проекту, Торгово-промислова палата повіту Марамуреш, університет Бабес-Болай (Румунія), з Угорщини – університет м. Мішкольц та Торгово-промислова палата округу Боршод-Абауй-Земплен, з України – Ужгородський національний університет та Закарпатський Фонд підтримки підприємництва «ТЕС Фонд». Проект «Kra’gas» фінансується за підтримки ЄІС ТКС Угорщина – Словаччина – Румунія -Україна 2014-2020.
У час глобалізації та культурної однорідності, спадщина, ремісництво та гастрономія є співтворцями регіональної ідентичності. Відтак, вони сприймаються як стратегічні «родзинки», що впливають на розвиток туризму.
Аналіз культури ремесел та гастрономії території транскордонного регіону підкреслить загальний культурний фон громад. Розуміння ремесел та гастрономії як невід'ємних складових спільної культурної спадщини Карпатського єврорегіону допоможе сприймати проектний регіон більше як спільну культурну сферу, ніж як сукупність малих місцевих культур. Цей підхід прокладе шлях для другого кроку проекту, де розробка та просування туристичного тематичного маршруту (на основі дослідження) створить туристичний цільовий інструмент, просуваючи регіон не як перелік конкретних регіональних напрямків, а як загальний туристичний напрямок.
Партнерство побудовано таким чином, щоб сприяти розвитку регіональних ремесел та гастрономічної культури як відповідних компонентів культурної спадщини та як загальних регіональних туристичних напрямків.
Основна мета: розвивати транскордонну співпрацю в регіоні проекту, просуваючи ремесла та гастрономічну культуру регіону як невід'ємних складових культурної спадщини Карпатського єврорегіону та як загальних регіональних туристичних напрямків, таким чином наближаючи місцеві спільноти та усуваючи межі між членами ЄС Угорщиною та Румунією та її сусідом, Україною.
Результатами проекту буде одне антропологічне дослідження, дозволить виділити схожість, пов’язану з ремеслами та гастрономією регіонів-партнерів. Планується розробка тематичного прикордонного туристичного маршруту ремісництва і гастрономії, реалізовано один рекламний тест маршруту, проведено один міжнародний фестиваль ремісництва та гастрономії та створено веб-сторінку туристичного маршруту.
Перша фаза впровадження проекту присвячена переважно науково-дослідній діяльності та управлінській та планувальній діяльності.