Працівники товариства перейшли на віддалений режим роботи, проте це не стосується людей, які забезпечують наші з вами домівки електропостачанням.
Так, у звичайному режимі працюють диспетчери товариства, в обов’язки яких входить контроль за електропостачанням по всій області, які оперативно отримують інформацію про аварійні відключення та скеровують у місця їх виникнення аварійні бригади.
У постійному режимі готовності перебувають і бригади, які виїжджають на місця виникнення аварійних ситуацій. Нагадуємо, що в період карантину всі звернення громадян здійснюватимуться у письмовій формі та за контактними телефонами:
☎️ кол-центру 0800501620 (працює безкоштовно та цілодобово);
☎️ інформаційно-консультаційного центру (0312) 61-94-96;
☎️ сервісного центру (0312) 61-98-54.
Адміністрація ПрАТ «Закарпаттяобленерго» вдячна всім споживачам за оперативну передачу показників лічильника, вчасні оплати замовлених послуг та рахунків, адже все це – запорука сталої роботи ринку електроенергетики України, повідомляють у ПрАТ «Закарпаттяобленерго».