Що стосується питання подорожчання вартості проїзду в громадському транспорті у зв’язку з ростом цін на пальне, то Антимонопольний комітет заявляє, що подорожчання проїзду в маршрутках, на чому наполягають перевізники, не має економічного підгрунтя. «Відсутність належного контролю за реалізацією та обліком проданих приватними автоперевізниками квитків не дозволяє визначити обґрунтованість тарифів на проїзд», — ідеться в повідомленні прес-служби АМКУ. Натомість це сприяє тінізації ринку перевезень, розвитку корупції та недоотриманню платежів, які можна було би спрямувати на компенсацію пільгового проїзду громадян та на підвищення безпеки перевезень, додається в повідомленні.
«Встановлення тарифів на проїзд у автобусних маршрутках здійснюється безпосередньо перевізниками, які повинні виходити з власних виробничих витрат на надання послуг. У свою чергу, місцеві органи влади та самоврядування мають погоджувати тарифи з врахуванням їх обґрунтованості», — повідомляє «Українська правда», цитуючи повідомлення прес-служби АМКУ.
За коментарем щодо можливості підвищення вартості проїзду в громадському транспорті Ужгорода ми звернулися до начальника відділу промисловості, транспорту та зв’язку Ужгородської міськради Володимира Талісмана: «Питання підняття вартості проїзду в громадському транспорті якраз обговорювалося на останній комісії, — повідомив пан Володимир. — Тоді ужгородські перевізники наполягали на підвищенні до 1 грн. 50 копійок. Однак у ході аналізу було вирішено встановити ціну в розмірі 1 грн. 20 коп. Наразі триває стадія обговорення цього питання, після чого його винесуть на розгляд депутатам, але найімовірніше з 1 квітня вартість проїзду складатиме таки 1 грн. 20 коп.».