Київстар рекомендує ТОП рішень для організації віддаленої роботи компаній

Ефективно вести бізнес за будь-яких обставин та мати офіс там, де це зручно – реальність, яку забезпечують рішення для віддаленої роботи співробітників.

Київстар рекомендує ТОП рішень для організації віддаленої роботи компаній

Київстар-Бізнес зробив добірку  найбільш актуальних інструментів та сервісів, що допомагають спілкуватися з колегами чи клієнтами з будь-якого місця, не втрачаючи жодного дзвінка, проводити зустрічі онлайн, віддалено працювати з документами та корпоративною поштою, забезпечувати доступ до робочих задач тощо.

«Сучасний бізнес потребує мобільності – безперебійність процесів та ефективна робота не мають залежати від фізичної присутності співробітників в офісі. Нам дуже імпонує принцип «Офіс там, де ти»  – він дає свободу дій та дозволяє гнучко управляти задачами і робочим часом. – говорить Костянтин Вечір, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар. – Тому ми пропонуємо клієнтам цілий спектр продуктів, які допомагають автоматизувати та перевести в онлайн більшість офісних задач».

 Київстар пропонує ТОП рішень, які стануть в пригоді великим, середнім і малим компаніям для організації роботи поза офісом.   

Віддалені робочі місця для співробітників

Рішення: мобільний зв’язок, інтернет та хмарні сервіси Office 365 у корпоративних тарифах для бізнесу, Teams&StarTeams, друга sim-карта, підключення й налаштування сервісів експертами Київстар та підтримка 24/7:

  • Exchange. Електронна пошта бізнес-рівня. Сервіс дозволяє збільшити обсяг поштових скриньок співробітників до 50-100 Гб у стандартних версіях підписок.

  • SharePoint. Платформа для організації корпоративного порталу (новини, бібліотека проектів, зберігання файлів тощо).

  • OneDrive – індивідуальне сховище для кожного користувача обсягом від 1 Тб з можливістю спільного доступу до файлів та роботи з ними.

  • Teams, доповнений сервісом StarTeams.  Спільна робота над документами чи проектами забезпечується спілкуванням працівників у голосових та відеочатах, а також дзвінками з фіксованих номерів – на будь-якому пристрої та без додаткового навантаження на корпоративну мережу.

  • Друга sim-карта для модему, планшету чи ноутбуку дозволяє користуватися мобільним інтернетом від Київстар одночасно із дзвінками на телефон. 

  • Фахові консультації, підключення та налаштування сервісів, підтримка 24/7 експертами Київстар-Бізнес. 

Комунікації з клієнтами онлайн

Рішення: Віртуальна мобільна АТС, sms-розсилки, Business Data Solution номери 0-800, StarTeams, сервіси Office 365, підключення та налаштування експертами Київстар, підтримка 24/7:

  • Віртуальна мобільна АТС. Сервіс розгортається на обладнанні мобільного оператора і не потребує витрат на купівлю чи оренду додаткового. Дозволяє за лічені хвилини перенести функціонал контакт-центру, який працював на фіксованих телефонних лініях, на мобільні номери телефонів, забезпечивши роботу віддаленого контакт-центру чи відділу продажів. Управління мережею відбувається через веб-портал. Додаткові зручні функції: запис розмов, статистика викликів, інтеграція мобільних номерів телефонів у CRM-системи, сервіс Smart Сonference для дистанційних нарад за участі до 128 осіб.

  • Sms-розсилка та Business Data Solution. Сервіси дозволяють швидко повідомляти важливі новини співробітникам та інформувати клієнтів за певною вибіркою про режим роботи магазинів, офісів, спеціальні пропозиції тощо. 

  • Номер 0-800 – безкоштовні дзвінки для клієнтів на території України.

  • StarTeams – корпоративні фіксовані номери у додатку Teams, спілкування з клієнтами у голосових та відеочатах з будь-якого місця.

  • Сервіси Office 365 – електронна пошта для листування з клієнтами, збільшений обсяг поштової скриньки, просте керування, корпоративна безпека, використання звичних офісних додатків на будь-якому пристрої. 

  • Фахові консультації, підключення та налаштування сервісів, підтримка 24/7 експертами Київстар-Бізнес. 

Безперебійна робота IT-систем компанії

Рішення: корпоративна VPN-мережа, друга sim-карта, хмарні сервіси Azure with Kyivstar та  Azure Stack with Kyivstar, підключення та налаштування експертами Київстар, підтримка 24/7:

  • Корпоративна VPN-мережа допомагає налаштувати безпечний та захищений дистанційний доступ працівників до внутрішніх інформаційних систем компанії – CRM, ERP, BPM.

  • Хмарні сервіси Azure with Kyivstar та Azure Stack with Kyivstar. Використання хмарних технологій дозволяє автоматизувати та гнучко управляти ресурсами, потрібними для безперервності бізнес-процесів компанії, розробляти програмні продукти чи мобільні додатки, вести бухгалтерський та складський облік, зберігати великі обсяги інформації, аналізувати дані та формувати аналітичні звіти, забезпечувати належний рівень безпеки та безперебійність роботи IT-систем, стійкість до перевантажень мережі. Для цього клієнтам доступні усі переваги інструментів глобальної платформи Microsoft Azure, потужності дата-центру Київстар та телеком-можливості мобільного оператора.

  • Друга sim-карта для модему, планшету чи ноутбуку дозволяє для доступу к системам компанії користуватися мобільним інтернетом від Київстар одночасно із дзвінками на телефон. 

  • Фахові консультації, аудит систем, підключення та налаштування сервісів, підтримка 24/7 експертами Київстар-Бізнес. 

Організація документообігу

Рішення: Star.Docs, Mobile ID, підключення та налаштування експертами Київстар, підтримка:

  • Star.Docs – система електронного документообігу, що дозволяє працювати с документами дистанційно; спільно редагувати, коментувати, узгоджувати та підписувати їх онлайн, зберігати все у хмарному сховищі в електронних реєстрах, мати доступ до документів 24/7. Допомагає позбутись паперового документообігу як всередині компанії, так і в співпраці із зовнішніми контрагентами.

  • Mobile ID – кваліфікований електронний підпис, що зберігається на sim-картці мобільного телефону да дозволяє підписувати документи онлайн за кілька секунд. Підключення та користування сервісом безкоштовне для всіх контрактних та корпоративних клієнтів Київстар.

  • Фахові консультації, підключення та налаштування сервісів, підтримка експертами Київстар-Бізнес та партнера сервісу Star.Docs (Dеals). 

Онлайн наради, конференції та навчання

Рішення: Teams, друга sim-карта, підключення та налаштування експертами Київстар, підтримка 24/7.

  • Teams. Сервіс дозволяє організовувати онлайн конференції та групові відеодзвінки, завантажувати та надавати усім учасникам доступ до документів чи матеріалів в режимі реального часу, дозволяти спільну роботу з ними.

  • Друга sim-карта для модему, планшету чи ноутбуку дозволяє користуватися мобільним інтернетом від Київстар одночасно із дзвінками на телефон. 

  • Фахові консультації, підключення та налаштування сервісів, підтримка 24/7 експертами Київстар-Бізнес. 

Отримати більше інформації про можливості для віддаленої роботи великого, середнього чи малого бізнесу та замовити індивідуальну консультацію чи послугу можна на офіційному сайті Київстар

16 березня 2020р.

Теги:

НОВИНИ: Різне

13:22
Дитяче взуття онлайн: як обирати, щоб не прогадати
22:01
Що треба знати про ламінат
20:17
Канадські монети та їхні особливості
20:12
Чим відрізняється терапевт від сімейного лікаря
19:07
Словаччина отримала €101 млн і фіцо вже підтримує вступ України в ЄС
05:42
Президент Словаччини готує скасований у січні візит в Україну
17:43
/ 3
фіцо: Словаччина не має підстав страждати через Україну
15:28
Чому ми боїмося просити допомоги: психологія сорому і онлайн-консультації
23:44
Авто з Європи vs. авто із США: що краще для українського ринку
06:44
Ізраїль атакував Іран
18:22
Гінгівіт у дітей: як батьки можуть розпізнати перші симптоми
17:33
ЄС презентував "рішучіший" пакет санкцій проти росії
03:56
Консультація психолога онлайн: 5 аргументів "за"
03:52
Особливості вибору годівниці для свиней
18:50
Рішення для котеджів: комфорт, тепло й естетика в кожному елементі
21:12
Безпека та естетика: чому сучасні господарі обирають паркан Ранчо
20:58
Як заощадити на купівлі бітумної черепиці?
19:58
Зоомагазин, що став домом для хвостиків: чому Petropolis вибирають з серцем?
19:57
Роликові ковзани проти скейтборду: що обрати для активного відпочинку?
18:25
Обираємо запчастини до пральної машини правильно: три критерії, які стануть у нагоді
23:57
Чому вибір бойлера онлайн має бути обдуманим і без поспіху
23:51
Військовий адвокат: які завдання вирішує та коли він потрібен?
23:15
Єврокомісія пригрозила угорщині через закон про боротьбу з незалежними медіа
23:43
Опитування: в угорщині опозиція обганяє партію орбана за рік до виборів
23:24
Половина угорців невдоволені правлінням орбана – опитування
» Всі новини