Про таке повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій під час Першого інвестиційного форуму RE:THINK. Invest in Ukraine в Маріуполі у вівторок.
Він зазначив, що найбільше – близько $8 млн інвестицій – планується залучити від концесії залізничного вокзалу в Дніпрі, а від передачі в концесію вокзалу Харкова - близько $5,6 млн інвестицій.
На продемонстрованому під час презентації Криклія слайді видно, що на третьому місці, за оцінками Мінінфраструктури, є вокзал Хмельницького, де від концесії очікують залучити $1,9 млн, а вокзали Миколаєва та Чопа планується передати в концесію за $1,4 млн кожен.
За даними Мінінфраструктури, на харківському вокзалі щороку обслуговують 5,7 млн пасажирів, на вокзалі Хмельницького - 1,6 млн пасажирів, на вокзалі Дніпра та Миколаєва - по 1,2 млн пасажирів, а на вокзалі Чопа - 0,08 млн пасажирів.
Вуву 2019-11-14 / 20:49:02
Знову всяк і офшорні фірми прокладки і затички ... Куплять вокзальну концесію і зроблять вхід платним
Туалети платними.
Зберігання багажу пасажирів платними.
Ріднімуть аренду ресторанам і кафе.
А отримане бабло піде 50% в кишеню концесійникам
25-30 % тим хто йім дасть дозвіл і 20 (а може лишень 10 %) потрапить в бюджет "Укрзалізниці"
А обдуреному народу тбт."Лохам"
Розкажуть як про них дбають щоб обслуговувкращимі сервіс був кращим .
І яке велике благо це магічне слово "концесія" ... Без якого злоді і бариги (прикриваючись законом) СПОКІЙНО ЖИДИ НЕ МОЖУТЬ.