Візуальні заходи на посадку через погану погоду - неможливі. Потрібне використання навігаційного обладнання інструментального заходу на посадку.
Зараз, аби літак продовжив літати до Ужгорода, має бути підписана міжурядова угода між Україною і Словаччиною про надання можливості ДП «Украерорух» керувати частиною повітряного простору Словаччини, що дасть змогу виконувати польоти за приладами в межах аеродрому «Ужгород», повідомляє у своєму Телеграм-каналі журналіст Віталій Глагола.
За його словами, "Була попередня довленість між урядами підписати її ще 31 травня, але досі не склалось. Під час візиту президента Зеленського до нього підходив директор аеропорту Руслан Лііс із проханням повпливати на ситуацію. Президент обіцяв взяти ситуацію під контроль, але не склалось. Навіть звернення облради було та справа на місці. Уряди ніяк не можуть погодити між собою текст угоди".
Наразі продовжити виконувати рейси буде можливо тільки з весни за можливості виконання візуальних польотів. До часу підписання угоди регулярне авісполучення із столицею зупинено.
Читатель 2019-10-30 / 11:46:00
И опять "наши профессионалы". Еще раз - даже при СССР не было в Ужгород из Ужгорода полетов в темень! Есть правила безопасности полётов, есть допуски экипажей и т.д.
Вуву 2019-10-29 / 23:11:07
Та забийте великий болт на тих словаків.
Хай літають і сідають над містом .
Пілоти в нас професіонали і в темну ніч літак посадять як треба буде.
Інша справа ожеледь або попутний чи боковий вітер.
А так ... НЕМА НІЯКИХ ПРОБЛЕМ.
ЛОХОТРОН 2019-10-29 / 12:56:14
З цього летовища не випускати взагалi! Це рейси самовбивцi!
Читатель 2019-10-29 / 12:53:57
И еще добавлю. Как помню, самолеты к нам (и от нас) летали только, когда было светло. Не было в аэропорт "Ужгород" полётов в темень. Где-то с утра до послеобеда самолёты летали.
Читатель 2019-10-29 / 12:48:20
Ну, что за паникёры тут? ))) Никакой паники:
1) Пассажиропоток был 20 с лишним человек в одну сторону.
2) Як-40 не всепогодный самолет.
3) Ан-24 всепогодный, но гонять его ради 20 пассажиров невыгодно.
Вуву 2019-10-29 / 06:01:47
ПовимаХУЙтесь тут поки ...
Маск не прийіхав та "гіперлуп"
ван не здєлав.
Сядете в капсулу і не встигнете в гаті надєлати як уже будете в Києві.
гуцульов 2019-10-28 / 20:48:44
А що далі? А далі,ймовірно,з автовокзалу вперше не виїхали автобуси,з залізничного-потяги...Вперед до печерного стану!
Говерла 2019-10-28 / 20:26:14
В нашій мові немає московського аеропорта. Натомість є летовище. Чому надана перевага москалям?
Для Пак такоє 2019-10-28 / 19:35:44
Вы читатель или писатель? Объяснили тут, и я пояснил, в чём дело.
Пак такоє 2019-10-28 / 18:07:52
Що не склалося? Просто Зєля со товарісчі забив бєна. Має повно другого, на чому можна "внатурє папіаріцца". А не якийсь там аеропорт в якомусь Ужгороді
Читатель 2019-10-28 / 17:28:27
Если бы выдавали Ан-24 под рейс, всё было бы ОК. Дело в том, что в состав экипажа Ан-24 могут включать штурмана, а в особых случаях, даже радиста. А в Як-40 нет возможности включить в экипаж более 3 летчиков.