В опитуванні взяли участь 1430 респондентів віком від 18 до 60 років різного соціального стану, 47,6% (або 681) - це підприємці, які постійно контактують з податківцями, 24,3% (або 347) - службовці, 13,2% (189) - робітники, 8,3% (119) – студенти, 3,2% (46) - безробітні.
98,5% опитаних оцінили ефективність діяльності податкової служби позитивно і лише 1,5 % платників податків оцінили податківців “незадовільно”. На думку опитаних, на авторитет податкових органів найбільш негативно впливають такі чинники: часті зміни в законодавстві (34,2%), нестабільність та недосконалість податкового законодавства (22,66%), високі ставки податків (13,4), відсутність податкового кодексу (8%), значні штрафні санкції (6,4%), бюрократизм (1,6%), корупція (0,2%).
Органи податкової служби здійснили комплекс заходів щодо поліпшення обслуговування платників податків, недопущення черг при поданні звітності та одержанні необхідних документів. Це, звісно, позначилося і на результатах опитування. 76,7% респондентів, заявили, що ніколи не стикалися з випадками грубощів або неуважності з боку спеціалістів податкових органів, 11,9% опитаних сказали, що іноді. На жаль, 4% платників податків з випадками тяганини у податкових органах стикаються часто або постійно.
Посилення уваги керівництва органів державної податкової служби на усіх рівнях до розгляду звернень громадян також знайшло своє відображення в черговому анкетуванні. 70,5% опитаних констатували, що звернення платників податків органами податкової служби завжди розглядаються своєчасно і якісно, 4% - що відповіді в окремих випадках надаються несвоєчасно або не повністю. І все ж 1,2% респондентів вважають, що відповіді на їх звернення носять формальний характер або змушують звертатися повторно, в тому числі до органів податкової служби вищого рівня.
86,1% опитаних оцінили рівень надання послуг з роз»яснення податкового законодавства у податкових інспекціях області позитивно, а 12,45% такими послугами не користувалися. Однак 1% опитаних наданням цих послуг не задоволені.
Аналіз проведеного опитування підтвердив актуальність роботи податкових органів з налагодження партнерських стосунків з платниками податків, необхідність її активізації та поліпшення обслуговування платників податків всіма підрозділами податкової служби.