Надалі автобуси проходитимуть усі належні процедури, реєстрацію, оформлення, налаштування на місці встановлених на виробництві технічних систем відео, підрахунку пасажирів тощо. Також відбудеться конкурс на новий, ще один "наскрізний" маршрут – №24, який з'єднає Дравці, Новий район, вулиці Собранецьку, Закарпатську, Загорську, Олександра Грибоєдова, УжНУ, матиме загалом понад 30 зупинок.
Нагадаємо, ці 10 автобусів придбали цього року для комунального підприємства "Ужгородський муніципальний транспорт", їх закупили на умовах лізингу. Для цього провели конкурс фінансових установ і в ньому з найбільш вигідними умовами переміг "Укргазбанк".
В автобусах на замовлення комунального підприємства, яке формувалося з урахуванням досвіду водіїв, побажань пасажирів, зроблено деякі внутрішні технічні поліпшення у порівнянні з такою ж моделлю, закупленою торік. Зокрема, сучаснішими та зручнішими зробили сидіння, змінили систему обігріву та охолодження в автобусі, вдосконалили дверні механізми, зробили технічні поліпшення, які зменшать витрати пального, вдосконалили систему відеонагляду, збільшили кількість камер в салоні тощо. Автобуси розраховані на понад сотню пасажирів, мають зручності для перевезення люддей з інвалідністю, батьків із дитячими візочками.
Читатель 2019-10-06 / 16:19:37
А давайте иначе. При капитализме всегда (!) кто-то на ком-то зарабатывает. Поэтому, придется отбросить эти условности, и оценивать по факту - есть прогресс или нет прогресса.
ЗЫ В следующем году еще 10 штук купят. Отлично!
Рембо 2019-10-05 / 16:59:16
Не дарма сесiя мiста видiляе по 25 мiлiонiв на транспортнI “витрати» меру та його АТП.
Для шофера 2019-10-05 / 12:02:19
Извините, какая выручка? Андреев не может на этом зарабатывать, ибо гортранспорт убыточный. Чтобы с него иметь прибыль, разовая поездка обязана быть 1 евро (как в Европе).
шофер 2019-10-05 / 00:23:15
Витрати на утримання цих автобусів несе комунальне підприємство, а частина виручки за квитки йде в кишеню Андріїва