Автобуси купили у фінансовий лізинг, у першому півріччі провели конкурс, найкращі умови запропонував "Укргазбанк", який і переміг.
Передбачається, що автобуси їздитимуть новим маршрутом, який з'єднає Дравці, Новий район, вулиці Собранецьку, Закарпатську, Загорську, Олександра Грибоєдова, УжНУ, загалом охоплюватиме понад 30 зупинок.
Конкурс буде оголошено незабаром, так вдасться розвантажити діючі маршрути і водночас забезпечити сполучення віддалених частин міста, щоб ужгородці могли їздити без пересадок та подвійної оплати, відзначають в мерії.
Завод-виробник рахував побажання керівництва КП "Ужгородський муніципальний транспорт", водіїв, пасажирів, тож нові автобуси, у порівнянні з такими ж моделями, купленими торік, – із окремими технічними поліпшеннями.
Про те, що було вдосконалено, розповів директор КП "Ужгородський муніципальний транспорт" Віталій Готра. За його словами, сучаснішими та зручнішими зробили сидіння, змінили систему обігріву в автобусі – у цих «Електронах» окремо опалюється салон, окремо кабіна водія, змінено системи охолодження, дверних механізмів – вони відкриваються ще більш плавно, встановлено потужні вентилятори в салоні, доопрацьована система аварійних виходів. Удосконалили також систему відеонагляду, збільшено кількість камер в автобусі. Внесли і численні технічні зміни, які допоможуть зменшити витрати пального, легше керувати автобусом тощо.
Комерційний директор заводу-виробника СП «Електронтранс» Володимир Будзан відзначив, що такі самі автобуси, "Електрони", їздять у Львові, зараз їх 115, перші 10 там почали курсувати у 2016 році, тобто вже експлуатуються четвертий рік. Своїми вулицями Львів не дуже відрізняється від Ужгорода – там вони теж вузькі, багато бруківки, тому коли у 2017 році приїхали демонструвати автобуси до нашого міста і проїхалися всіма вуличками, де як стверджували місцеві перевізники, великі автобуси не проїдуть, переконали, що це реально.
За рік роботи в Ужгороді "Електрони" теж себе добре показали, разом із тим, на заводі пішли назустріч ужгородцям і відкоригували технічні нюанси, з якими ті зверталися, зокрема, поміняли рульовий механізм, який, вважають, буде краще працювати в умовах Ужгорода, удосконалили систему відеоспостереження, змонтували систему для обліку проїзду (валідаторів) тощо.
Наразі, за словами Віталія Готри, автобуси проходитимуть реєстраційні процедури, після чого підприємство братиме участь у конкурсі на перевезення на новому маршруті №24, планується, що більшість автобусів, які придбали цього року, обслуговуватимуть саме його. Кілька "Електронів" залишать у резерві на випадок виникнення непередбачуваних ситуацій. Крім того, можливо, доповнять і діючі маршрути, повідомили Закарпаття онлайн в Ужгородській міськраді.
снорк 2019-10-02 / 00:37:20
так коли вже буде тот маршрут №24
терпимо ? 2019-10-02 / 00:36:39
так коли вже буде тот маршрут №24
Читатель 2019-10-01 / 14:28:50
А пассажиропоток бывает разный - где большой, где малый. Допустим, на 11м, на 26м и т.д. маршрутах, большие автобусы всегда будут возить воздух.
Читач 2019-10-01 / 12:27:58
Загалом треба замінити усі маршрутки на такі автобуси!!! В нормальному світі такий хлам як наші маршрутки людей не перевозить, хіба що в країнах Африки!