Про це повідомив заступник міністра інфраструктури України Юрій Лавренюк у фейсбук.
“Прийнято рішення негайно розпочати роботу над змінами до постанови Уряду 126, якою схвалена Державна програма розвитку аеропортів до 2023 року і вже з 2020 року розпочати проектування і будівництво аеродромного комплексу «Мукачево», - написав Лавренюк.
Він додав, що представники Мукачівської об’єднаної-територіальної громади (ОТГ) мають намір залучати інвесторів до проєкту та будувати новий пасажирський термінал в рамках державно-приватного партнерства.
За словами Лавренюка, рішення про початок будівництва аеропорту було прийнято під час спільної наради представників Повітряних сил Збройних сил України, Збройних сил України, Державного агентства інфраструктурних проєктів, Державної авіаційної служби, Державного підприємства обслуговування повітряного руху України та представників Мукачівського ОТГ.
У 2016 році Кабінет міністрів України прийняв Державну цільову програму розвитку аеропортів на період до 2023 року. Програма передбачає приведення інфраструктури авіаційного транспорту у відповідність до міжнародних стандартів, забезпечення набуття Україною статусу транзитної держави з урахуванням її географічного розташування та підвищення ефективності управління державним майном.
У 2018 році міністр інфраструктури України Володимир Омелян заявив про початок пошуку джерел фінансування для будівництва аеропорту в Мукачево.
Вуву 2019-08-31 / 16:14:11
Якщо це виключно транспортний (хаб)
Вантажно-перевалочний аеропорт з технічними майстернями ...
То так. Він буде приносити прибутки.
Але якщо пасажирський то для чого стільки треба було вбухати міліонів в ужгородський щоб його потім закрити.?
Тупість.!
Вже не кажучи скільки на ньому грошей віджав сам маскаль і його банда ?
А він (аерокзал) приймає тільки один рейс і одні балачки.
Спасибі словакам ...
... Що підірвали його нормальне функціонування з своєю УАСОЮ - ХУJ@СОЮ і прискіпливістю ... бо літаки трохи залітають на йіхню територію.
Спасибі мозжіті.
Уасся 2019-08-30 / 22:27:02
Закарпатцю, ти перед тим як якусь чергову херню написати, хоть би ся поінтересовав вопросом. Які нафіг АН-2? Довжина полоси в Ужгороді - 2 км. Ісього доста оби туй злітали ай сідали май популярні у світі регіональні самольоти А-318, А-319 (на сякому Зеленслький недавно в Ужгород прилітав), Bombardier CRJ, Embraer E-Jet і даже наш АН-158.Вони можуть возити 80-100 пасажиру на дистанцію 2500-3000 км. Ісього доста до любої європейської столиці, а й до наших любимих Турції і Єгипта. А то што із Мукачева будуть літати самольоти у Нью-Йорк, Пекін вать Сідней, то мені напоменає, як Остап Бендер про Нові Васюки розказовав. Короче нас опять на бабло хотять кинути, вот і вись базар
AssA 2019-08-30 / 21:44:46
Йой, про що ти говориш? То ж план Омельяна, а цей придурок хотів у найбіднішій країні європи будувати першу в світі Hyperloop дорогу Київ - Одесса. То що там казати про будівництво в найменшій області України другого аеропорту, коли вже є діючий, здатний приймати більшість регіональних літаків і завантаженість якого близька до 0! Це "геніальне" розпорядження коштами держави, так по українськи. Пригадується поговорка: "Чому бідні? Бо дурні. А чому дурні? Бо бідні."
йой 2019-08-30 / 21:15:33
та задовбали ви з цим аеропортом! Що у Закарпатті більше немає куди гроші вкласти, крім як у нікому не потрібний аєропорт? Скільки літаків приймає Ужгородський? Він, що перевантажений, не справляється? У нас куди не плюнь, там потрібні гроші, а вони доколупалися до цього аеропорту, що бабло ніде відмити?
Вкву доктору 2019-08-30 / 16:17:58
Ііііі шо ти кажеш.!
Добре шо ти попередив!
А зЄ про це знає ?
Може тебе на пів ставки в АП візьмуть ... Замість того богдАна.
Ps.
Стьопа ми знаєм шо ти доктор.
... так шо тепер не відбріхуйся.
закарпатець 2019-08-30 / 10:30:10
нарешті за 30 років вилупилися із яйця і зрозуміли, що в Ужгороді не аеропорт, а гелікоптерна площадка, максимум Ан-2.
Степан Крук -Вуву 2019-08-30 / 09:52:29
Вуву! То я тобі пілот, то я тобі гранатометчик, то я тобі лікар.... Але Бог із тобою, тільки клоуном не називай, бо президентом стану!
Вуву 2019-08-30 / 05:31:13
Нєєєєєа стьопа ... Не так.
Рушій це НЕ Віагра.
Того шо Віагра це як завдний ключ.
А рушій ... це то чим рушають (на місці) ... Ну тіпа як "двігатєль" по маскальськи.
Так шо обись знав.
І вообще ... Як ти на доктора вивчився .???
Совсем НЕ понятно.
До Базиліо 2019-08-29 / 23:11:51
Вилізь зі свого села задрипаного і поїдь на Галичину, прливись як можна в Україні нормально жити і розвиватись. Basilio - 100% ZeBydlo
Volodymyr Krasnoholovets 2019-08-29 / 22:41:39
Ще вумникам на замітку: перед ніцецько-совєцькою війною і в час війни в Києві був Залізничний Двірець. А тепер московський Центральний Залізничний Вокзал. Де в Києві були галичани? Українською мовою саме Двірець. Так само і Летовище. І це є подібність для всіх слов'янських народів. А от "аеродром" - це грецьке слово, яке прийшло до нас з Московщини, бо в своїй мові вони нічого немають, як і мови самої бо московська мова - це суміш давньоболгарської з фіно-угорськими вставками та багатьма тюрськими додаваннями з накидуванням руської (української) граматики.
Йоу 2019-08-29 / 22:11:20
Коментар видалено. Адмін
Basilio 2019-08-29 / 21:06:37
Коментар видалено. Адмін
кум цилі марішиної 2019-08-29 / 21:02:01
аеропорт ніколи не був мацковскім. Це англійське-airport.
Basilio 2019-08-29 / 20:45:05
Коментар видалено. Практикуйте свій сепаратизм на інших, марґінальних ресурсах. Адмін
Степан Крук 2019-08-29 / 19:18:13
Як все заплутано! А я гадав, що рушій - це "Віагра"...
Степан Крук 2019-08-29 / 19:13:29
Це дуже гарна новина, адже Мукачівський аеропорт зможе приймати й багатотонажні вантажні судна! Нарешті перейшли від бла...бла..бла.. до справи! Бетонка довжиною майже півтора кілометра збереглася, а інфраструктуру відбудують...Ура!
Volodymyr 2019-08-29 / 18:17:51
Московський "аеропорт" - то українське летовище.
Московський "льотчик" - то український летун.
Московський "двигун" - то український рушій.
Рішення і закони не приймають, а таки ухвалюють.
Словник журналістської лексики суржик-українська:
http://pravda-hydrogen.blogspot.com/