Переважна більшість з них, а саме 239 випадків, здійснено побутовими споживачами. Таким чином, порушники спричинили збитки у розмірі понад 5 млн грн.
Найчастіші порушення — це несанкціоновані врізки у газопровід, втручання в роботу лічильника, самостійне відновлення газоспоживання чи підключення газових приладів. Після виявлення протиправних дій з боку споживачів спеціалісти підприємства складають акт про порушення і передають матеріали на розгляд відповідної комісії. Якщо комісія визначає суму завданих товариству збитків, а споживач відмовляється її сплачувати — справу передають до суду.
Загалом за 2018 рік та початок 2019 року до суду було доведено 73 справи на загальну суму майже 4 млн грн, повідомили Закарпаття онлайн у прес-службі АТ "Закарпатгаз".