Відкриваючи його, проректор із наукової роботи УжНУ професор Ігор Студеняк зазначив: «Конкурс проводиться вже вчетверте, маємо хороший досвід, адже минулого року вийшли на міжнародну арену – наші студенти взяли участь у міжнародній конференції стартапів, де представляли свої інноваційні ідеї. Крім того, їздили до італійського Трієсту в університет на наукові практики. І вже цього року переможці минулорічного конкурсу стартапів УжНУ взяли участь у фестивалі інновацій у Києві, здобули там призові місця і представлятимуть свої ідеї на всеукраїнському конкурсі стартапів, який відбудеться цієї осені. Тому ми покладаємо великі сподівання на сьогоднішній фінальний етап».
Привітав учасників чергового конкурсу інноваційних ідей і заступник міського голови Ужгорода Олександр Білак. «Було би цікаво побачити у конкурсі якийсь стартап для реалізації саме в Ужгороді. Можливо, ми б навіть окремо запровадили номінацію у рамках цього конкурсу з можливістю його фінансування», – зазначив він і побажав перемоги всім, хто має цікаві інноваційні ідеї.
Як зазначалося, мета конкурсу – популяризація інноваційної та підприємницької діяльності молоді, розвиток творчого потенціалу студентів, підвищення рівня наукових розробок молодих учених, створення умов реалізації інноваційних ідей.
У фіналі оцінювали 7 проектів, які загалом із 18 поданих відібрали члени журі на попередніх етапах:
– «QRWaiter» – замовлення їжі та напоїв у кафе через QR-код;
– «The MoveON service» – створення платформи для водіїв із метою автоматизації основних процесів взаємодії їх зі спеціалістами та сервісами у сфері обслуговування транспортних засобів різних типів;
– «Ingrid» – стартап в області HoReCA, основним завданням якого є оптимізація та налагодження процесів у ресторанному бізнесі;
– «Неінвазивна приставка до мобільних пристроїв для вимірювання концентрації глюкози у крові» – дозволяє за допомогою мобільного пристрою проводити введення даних, обробку та виведення результатів на екран мобільного телефону;
– «Екологічні вироби із біоматеріалів рослинного походження» – практичний результат полягає у виробництві екологічних виробів із, наприклад, кукурудзи, зернових культур, відходів харчової промисловості;
– «Створення просторових моделей об’єктів садово-паркового господарства на урбанізованих територіях» – стартап має на меті більш детальну візуалізацію проблем таких об’єктів та більш вдалу подальшу їх реконструкцію;
– «DioMusic» – програмування світлодіодної стрічки WS2812b Arduino.
Представляли їх студенти економічного факультету міжнародних економічних відносин, інженерно-технічного, географічного та факультету інформаційних технологій тощо, розробники відповідали на запитання членів журі та присутніх у залі.
Після тривалого обговорення журі присудило перемогу студенту інженерно-технічного факультету Івану Зубу та аспіранту кафедри терапії і сімейної медицини Тарасу Гряділю за проект «Екологічні вироби із біоматеріалів рослинного походження».
Два других місця:
– QRWaiter, який розробили студенти УжНУ – економічного факультету Микола Кошун, математичного факультету – Владислав Булгаков, факультету інформаційних технологій – Володимир Пайда, студент факультету інформаційних технологій Львівської політехніки Едуард Грабчак та випускник ужгородської ЗОШ № 3 Нікіта Когут;
– «Створення просторових моделей об’єктів садово-паркового господарства на урбанізованих територіях» від студентів географічного факультету УжНУ – Валерії Курти, Олега Гази, Олесі Чорней, Іванни Дуркот, Яни Вороніної та Вадима Луцьо.
Три третіх місця розділили:
– DioMusic – від студентів факультету інформтехнологій УжНУ – Марії Пелех та Маріанни Репки;
– The MoveON service – від студентів факультету інформтехнологій УжНУ Олександра Діуса, Юрія Гангура, Василя Лукачинця, Юліани Меренич та Євгенія Дацюка;
«Ingrid» – від студентів факультету міжнародних економічних відносин – Івана Стойки, Івана Андреєва, Олександра Завідфолуші, Ренати Шевері та Олександри Черешні.
Переможців привітав ректор УжНУ Володимир Смоланка, вони отримали сертифікати та грошові премії, повідомили Закарпаття онлайн в прес-службі Ужгородської міськради.