Коментуючи ці заяви на вчорашній зустрічі з журналістами, Олег Олодарович наголосив, що при цьому керівники відділку забувають, що території, закріплені за ними вони ж і повинні прибирати. Спеціально для вирішення цього питання під керівництвом заступника голови ОДА Віктора Лукечі було створено комісію, до якої увійшли і керівники районів, якими проходить залізниця. Ця комісія спільно із залізничниками проїхала областю і ті погодились, що прибирати мають своїми силами.
Олег Олодарович висловив незадоволення існуючими стосунками з Львівською залізницею, адже протягом тривалого часу йдеться про цілу низку проблем. Насамперед, залізниця заробляє на Закарпатті чималі кошти, але не вкладає їх у розвиток галузі та соціальної інфраструктури, а передає у Львів. Відтак для перевезення наших краян надаються старі, поламані вагони, рухомий склад роками не оновлюється, якість послуг на надзвичайно низькому рівні, натомість питання про підвищення тарифів на приміські перевезення виникають перманентно.
За словами Гаваші, нині триває планова перевірка Ужгородського відділку Контрольно-ревізійним управління і, вочевидь, щоб відволікти від цього увагу, лунають заяви про зменшення кількості зупинок і припинення руху по легендарній вузькоколійці. Це, вважає голова ОДА, лише піар, гучні заяви, на зразок тих, які робить керівництво Ужгородської мерії, намагаючись виправдати своє небажання надати на перевірку документи щодо розподілу земельних ділянок. Адже якщо електрички не будуть зупинятися, то люди перестануть їздити і робота залізниці буде нерентабельною.