На 2019 рік заплановано перенесення цих 3 амбулаторій шляхом відкриття 4 нових, що підвищить доступність первинної медичної допомоги.
У колективі Центру працює 191 співробітник. З них - 63 лікарі та 105 медичних сестер. Центр обслуговує 85 892 мешканців міста. На початок цього року вже понад 70% містян підписали уклали угоди з сімейними лікарями. Загальне фінансування первинної ланки медицини збільшилося з 7 млн. 782 тис. у 2016 році до 25 млн. 855 тис. гривень минулоріч.
Мукачеві реформування первинної медичної допомоги почалося ще з 2015 року.
У березні 2016 року на сесії Мукачівської міської ради прийнято рішення про створення комунального закладу “Центр ПМСД м. Мукачево”
До цього часу первинна медицина надавалась лікарями поліклінічного відділення Мукачівської ЦРЛ та дільничними педіатрами дитячої консультації Закарпатської дитячої обласної лікарні.
Вже цього року Центр отримає нове приміщення на базі колишньої залізничної лікарні по вулиці Ярослава Мудрого. Розпочато роботи з виготовлення проектно-кошторисної документацій приміщень та будівель, які вже передані в оперативне управління підприємства.
Минулого року у всіх проведено поточні ремонти у всіх амбулаторіях загальної практики сімейної медицини, закуплено офісні та медичні меблі, два санітарні автомобілі. Заклади повністю забезпечені медикаментами для надання невідкладної медичної допомоги.
У Центрі створено колл-центр, розробляється власний сайт. Повністю забезпечений табель оснащення, у всіх амбулаторіях встановлені телевізори.
Завдяки потужній співпраці з місцевою владою, комп’ютерізація у закладі розпочалась ще у грудні 2017 року. Всі амбулаторії Центру підключили до інтернет, на комп’ютерах всіх лікарів встановили МІС. У вересні 2018 року придбали комп’ютери та підключили МІС усім медичним сестрам.
У закладі підписаний новий колективний договір, який є запорукою прозорості виплат у колективі. Завдяки зміни системи фінансування досягли середній рівень зарплати серед лікарів 17 тис. грн ,а медичних сестер – 10 тис.
Центр має сформований брендбук. Сервіс-менеджер закладу впроваджує систему клієнтського сервісу. Розроблено стратегію розвитку персоналу та Центру, за якою заклад рухається вперед.