А прибуття потяга, який виїхав вранці з Мукачева, у Будапешті чекають о 19.37. Курсуватиме поки лише один вагон, з часом кількість збільшать до трьох.
Про це в коментарі кореспонденту Укрінформу розповів Ярослав Афтанас, голова профспілкової організації Львівської залізниці.
“Потяг сполученням Мукачево-Будапешт вперше стартував сьогодні з Мукачева, о 12.30 за київським часом. Наразі за цим сполученням курсуватиме один вагон — це робота в тестовому режимі, поки сторони зможуть відслідкувати попит. Сьогодні першим рейсом потягу з Мукачева відправилося 10 пасажирів”, - розповів Афтанас.
З його слів, якщо за кілька тижнів стане зрозуміло, що попит на цей потяг є, і він стабільний, залізничники додадуть ще один, або два вагони.
“Угорські колеги-залізничники також схиляються до того, що з часом буде три вагони, а це близько 200 пасажирів щоденно”, - каже Афтанас.
Курсуватиме потяг за таким графіком, як сьогодні: відправлятиметься о 12.30 з Мукачева і о 19.37 прибуватиме до Будапешта - за київським часом. У протилежному напрямку потяг рухатиметься наступним чином: о 8.23 (о 7.23 за європейським часом) відправлятиметься з Будапешта і о 15.25 київського часу прибуватиме в Мукачево. Вартість квитків, відповідно, 680 гривень та 20,9 євро. Придбати квитки можна в касах вокзалів в Мукачеві та в Чопі.
Зі слів Афтанаса, пасажири відмітили, що це — вигідніше, аніж їздити автобусами.
“Батько, який проводжав дітей-студентів, при посадці в Мукачеві розповів, що новим інтерсіті вигідно діставатися студентам на навчання в Угорщину, це майже вдвічі дешевше, бо раніше доводилося платити за таксі до вокзалу, потім їхати до Чопа і звідти бусиком перетинати кордон до Дебрецена чи Будапешту. Іще одна перевага — це дорога без черг на кордоні. Саме пасажирські автобуси простоюють в них по 6-7 годин. А загальний час руху інтерсіті Мукачево-Будапешт — це 7 годин”, - акцентував Афтанас.
Поки що потяг прибуває на додатковий перон на Мукачівському вокзалі — він знаходиться за 500 м від основного. Для того, аби люди зорієнтувалися, на вокзалі встановлено показники, які спрямовують у потрібному напрямку.
З часом, зазначив Афтанас, планується, що швидкісний потяг Мукачево-Будапешт прибуватиме на головний перон — для цього залізничникам треба дотягнути вузьку колію (адже потяг рухається по вузькоколійці) до першої платформи Мукачівського вокзалу.
Як повідомлялося раніше, 9 грудня офіційно запустити інтерсіті Мукачево-Будапешт, який називається “Латориця” - за назвою однієї з головних річок Закарпатської області.
Цей транскордонний україно-угорський проект стартував ще два роки тому, його анонсував міністр Володимир Омелян у листопаді 2016 року під час робочого візиту на Закарпаття. Запуск потяга кілька разів переносився.
Перша пасажирка поїзду Мукачево-Будапешт Анна-Софія Рейпеші
Фото Сергія Гудака
закарпатський заробітчанин 2018-12-10 / 22:43:42
якось він не дуже схожий на Інтерсіті. особливо локомотив розсмішив. хоча фішка Інтерсіті в іншому. і судячи з того, скільки він буде стояти на кордоні, мабуть не варто його було так називати. але це по-любому зручніше, ніж автобусом рейсовим. так чи інакше, але цю проблему якось вирішувати треба, бо пасажиропотік з кожним днем росте, час стояння на границі росте, а швидкість паспортного контролю в кращому випадку на тому же рівні, що і десять років назад. хто періодично їздить до ЄС, той підтвердить, що ситуація на всіх КПП погіршується з кожним днем. хто-хто, а ці хлопці до введення безвізу з Україною явно виявились не готовими, при чому як з однієї так і з іншої сторони
Magyar-Hun 2018-12-10 / 17:20:15
Мене цикавить скільки людей їде в нашу сторону.
Magyar-Hun 2018-12-10 / 17:13:04
Вагони внутрі - майже наша електричка.
Борка 2018-12-10 / 15:42:18
Но хоть їде - а не як розпіарений Київ-Борисполь. І нікому не заважає. Пасажирів мало - так і на автомобільному кордоні сьогодні нікого. Давай закриємо митницю і скоротимо погранців тоді! А міст розберемо на металолом. Крітіки блін.
Степан Крук 2018-12-10 / 12:57:40
Буде мати Москаль на чому хлорку возити
закарпатець 2018-12-10 / 10:17:39
Спільна мадярсько-українська ганьба
WWW 2018-12-10 / 09:30:10
Це такий швидкий Інтерсіті, як черепаха. У Чопі стоїть півгодини, а в Загоні - 1 год. 13 хв. Час у дорозі - 7 год. 7 хв., з них на станціях загалом близько 2 годин простоює...
Степан Крук 2018-12-10 / 08:51:21
Жалюгідне видовище! Мотоваз із одним причепленим вагоном в котрому аж 10 пасажирів. Хоч вистачило розуму владі не перерізати червону стрічку, не трусити повітря духовим оркестром... бо й так смішно. Дрезини на цей "проект" достатньо
Антон 2018-12-10 / 08:14:17
Аксакал То по венгерськи пишеся Західна! Читай уважно
Аксакал 2018-12-10 / 05:12:32
А чом пишуть замысть мукачево НЬЮ ГАТІ ?
Що за мадярські перейменування?