У ході роботи другого пленарного засідання 12-ї сесії облради депутати звернулися до уряду України та Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» щодо недопущення закриття вантажних операцій на залізничних станціях Закарпаття.
Йшлося про залізничні станції області: Берегово, Рокосово, Чорнотисів, Есень, Ясіня, Великий Березний, Рахів, Жорнава, Солотвино ІІ, Боржава, Тячів, Буштино, Кольчино.
Днями на адресу обласної ради надійшла відповідь від Укрзалізниці, де зазначається, що Укрзалізниця провела аналіз діяльності вантажних станцій та визначила перелік станцій з незначним обсягом роботи. Проведені переговорні процеси з бізнес-спільнотою та озвучено в ЗМІ позицію Укрзалізниці щодо перспектив з покращення роботи з ефективного використання інфраструктури та її об’єктів.
Також наголошується, що відповідно до Тарифного керівництва № 4 залізниць України роздільні пункти, які вказані в Зверненні, відкриті для виконання комерційних операцій, пов'язаних з перевезенням вантажів. За 2017 рік середньодобовий вагонообіг по цих станціях становив від 0,13 до 2,87 вагона на добу. Організація перевезення вантажів здійснюється на договірних засадах.
У листі також йдеться: «На жаль, на сьогодні у ПАТ «Укрзалізниця» відсутні технічні та технологічні можливості надавати послуги на таких малодіяльних та збиткових станціях через дефіцит тягового рухомого складу, а як суб'єкт господарської діяльності товариство не в змозі на безкомпенсаційній основі утримувати збиткову інфраструктуру.
Зауважуємо, що перевезення вантажів можливо здійснювати зі станцій, на яких обмеження не діють. Так, наприклад, зі станції Мукачево, що знаходиться на відстані 6 км від станції Кольчино; зі станції Королево, що знаходиться на відстані 7 км від станції Рокосово», - підкреслюється в листі-відповіді і додається, що «з огляду на викладене, питання подальшої роботи вищенаведених станцій для виконання комерційних операцій буде розглядатися за умови компенсації витрат, пов'язаних з обслуговуванням малодіяльних та збиткових об'єктів інфраструктури, за рахунок підприємств, що обслуговуються станціями», повідомили Закарпаття онлайн у прес-службі Закарпатської облради.
до-Софілканич 2018-11-21 / 09:43:50
ТОЧНО! А як же тепер будемо підвозити у Берегсаз солдат і техніку ...шоб створити там окрему військову частину-полк чи хоч батальон ...не менше!!На менше-Я НЕ ЗГОДЕН..бо боюся ці хуни там...
Вуву 2018-11-20 / 06:32:42
Дебіли і кінчені ідіоти керують в цій крайіні на керіаних посадах такі як лисий борман і ....
Як від мукачева прокласти вузьку колію в бік хунів гроші знайшлись.
Але цей проект по фін. прибутковості є сумнівним.
А як знайти гроші і вдихнути в залізницю новий проект по зєднанню в.бичкова і рахова ... Щоб запустити пойізди як пасажирські так і товарні .
ТО В ТИХ БЕЗМОЗГЛИХ ДОЛБОНАВТІВ ВІДПОВІДЬ.
НЕМА ГРОШЕЙ ... НЕ РЕНТАБЕЛЬНО................
РЕНТАБЕЛЬНО. РЕНТАБЕЛЬНО ІЩЕ ЯК РЕНТАБЕЛЬНО. ЯКЩО ВАС ПОВИГАНЯТИ ...
до чортовойі матері а на ваші місця оголосити відкритий конкурс і призначити РОЗУМНИХ І ТОЛКОВИХ СПЕЦІАЛІСТІВ.
Софілканич 2018-11-20 / 02:53:21
Та то вийде Тячівський та Рахівський райони відрізані від залізничних вантажів. Там лиш Дубовоє лишиться? Ну і ще одну відмазку берегсазодепутати дістануть - нам туйка війська не треба, бо нема залізниці, чим довезти.
Вуву 2018-11-19 / 18:27:36
А чого не вистачає вагонів ...бо розікрали.
І тепер всіх ставлять перед фактом ..
Нема вагонів.
Ну так це ваші проблеми ... А не наші ... А станційі повинні функціонувати ... Бо для того йіх і будували .
А щоб у вас все було ок. То самі шукайте злодійів серед свойіх ... Хто що і скільки вкрав і повертайте.
А закривати станційі ніяк неможна .
Бьодзень 2018-11-19 / 14:29:02
Але нафту красти з тепловозів, це завжди "всегда пожалуйста" )))
*** 2018-11-19 / 12:48:37
Возіть вугілля,металолом,с/г продукцію,зернові,цукор,соняшник!Вугілля на Закрпатті точно пригодиться,а звідки,подбають -економісти!