Про це в коментарі кореспонденту Укрінформу розповів директор департаменту інфраструктури та ЖКГ Закарпатської ОДА Едуард Маляр.
"Щодо Інтерсіті Мукачево – Будапешт, за наявною у нас інформацією, з українського боку цей проект доведений до кінця – затримка наразі за Будапештом. За оперативною інформацією "Укрзалізниці" (бо це саме вони курують цей проект, а не область), пояснення таке: локомотив, який має обслуговувати цю частину дороги – від Мукачева до Будапешта, і весь склад має надати Угорщина. Наші зі свого боку обладнали колію та перон (в угорців колія вужча – 1435 мм), її добудували до Мукачева – за потрібними стандартами", – сказав Маляр.
Як повідомляв Укрінформ, проект Інтерсіті Мукачево – Будапешт триває уже два роки, він один із топових в Мінінфраструктури. Запуск поїзда між двома містами анонсували уже кілька разів, щоразу він переносився.
Востаннє про старт проекту говорили у серпні цього року. Тоді очільник Укрзалізниці Євген Кравцов озвучив навіть ціни на квитки: другий клас в Інтерсіті мав коштувати 700 гривень, перший – близько 1 тисячі.
Вуву 2018-10-25 / 22:30:51
Замість черленойі лєнти.
Вуву 2018-10-25 / 07:58:45
Мукачево - ловфос ... а не мукачево бударпешт ... уже маєм.
Хай тепер хенерал ... ГОМЕР СІМПСОН ЗАПУСКАЄ РУЧНУ ДРЕЗИНУ.
А за одно і резинку на свойіх трусах переріже.
Іван 2018-10-24 / 13:38:51
Треба електричку в Португалію.
Закарпатець 2018-10-24 / 13:21:41
Цей поїзд потрібен мадярам. Можливо у майбутньому буде поїзд до Праги, наприклад.
Іван 2018-10-24 / 11:33:18
Цей поїзд нам потібен?