Йдеться про безоплатне прийняття у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст області 44 примірників друкованої продукції Національної академії педагогічних наук України та необхідність закріплення її на праві оперативного управління з правами балансоутримувача за комунальними установами (закладами) краю.
У переліку друкованої продукції Національної академії педагогічних наук України два примірники «Національний освітньо-науковий глосарій (за ред. В. Г. Кременя), що передані Закарпатському інституту післядипломної педагогічної освіти.
Закарпатському центру туризму, краєзнавства, екскурсій і спорту учнівської молоді передано по примірнику «Монографія «Формування мистецьких уподобань учнів основної і старшої школи на уроках мистецтва та в позаурочний час» (Комаровська О. А., Митропольська Н. Є., Ничкало С. А. та інші) та Навчально-методичний посібник «Поряд і разом: соціалізуємо старшого дошкільника» (Рейпольська О. Д., Гавриш Н. В., Рагозіна В. В., Маршицька В. В. та інші), а також два примірники «Методичний посібник «Особистісно орієнтовані технології національно-патріотичного виховання учнівської молоді в громадських об’єднаннях» (Окушко Т. К., Петрочко Ж. В., Кириченко В. І., Харченко Н. В. та інші) .
Чи не найбільшу кількість передано в Комунальний заклад «Закарпатська обласна універсальна наукова бібліотека імені Федора Потушняка» Закарпатської обласної ради. Серед них – монографії: «Психологічне здоров’я особистості: засоби самодопомоги в умовах тривалої травматизації» (Титаренко Т. М.), «Свідоме та несвідоме у груповій взаємодії» (за ред. П. П. Горностая), «Методи і моделі управління розвитком академічної обдарованості» (Камишин В. В., Рева О. М.) та «Практичний інтелект учнівської молоді: діагностика обдарованості» (Тименко В. П. та інші); методичні рекомендації: «Рефлексивні основи соціально-психологічного супроводу модернізаційних процесів в освіті» (Хоріна О. І.)та «Профілактика деструктивної соціалізації обдарованих старшокласників в Інтернет-середовищі» (Андросович К. А., Ткаченко Л. І.); методичні посібники: «Проектування засобів діагностики обдарованості дітей та молоді в інформаційному середовищі» (Сухий О. Л., Юрченко Т. А. та інші); «Психологічна діагності інтелектуально обдарованих старшокласників» (Бєльська Н. А., Мельник М. Ю. та інші); «Інтерактивна психолого-педагогічна підтримка соціалізації обдарованих старшокласників» (Андросович К. А., Ткаченко Л. І. та інші); «Типологія та методи виявлення інтелектуально обдарованих старшокласників, схильних до дослідницької діяльності» (Бєльська Н. А.) ,
Виконавчому апарату обласної ради належить здійснити необхідні організаційно-правові заходи стосовно приймання-передачі зазначеного майна, повідомили Закарпаття онлайн у прес-службі Закарпатської облради.