Рішення передбачає запровадження автоматизованої системи, затвердження Порядку її функціонування. Затверджено також склад конкурсного комітету, який визначатиме оператора автоматизованої системи і договір про організацію та обслуговування цієї системи.
На засіданні виконкому зазначалося, що впродовж більш ніж місяця, коли проект рішення було розміщено на сайті Ужгородської міської ради для обговорення, жодних зауважень, пропозицій чи доповнень не надійшло.
У затвердженому рішенням Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в Ужгороді, у тому числі, визначено основні терміни, скажімо: квитковий сервер, валідатор, електронний квиток, пільга, безконтактна банківська картка тощо. Вказано, що власне електронний квиток може бути різних видів: безконтактною банківською карткою із технологією PayPass, PayWave, пристроєм з підтримкою відповідної технології (скажімо, сматрфон), паперовим квитком із QR-кодом, квитком про успішну реєстрацію, отриманим від водія при оплаті за проїзд готівкою, безконтактною карткою пільговика з технологією PayPass, PayWave. За часом дії передбачаються квитки на певну кількість поїздок, що діятимуть упродовж місяця, кварталу, учнівські тощо. Карткові можна буде готівкою чи безготівково поповнювати.
Порядком передбачено вимоги до автоматизованої системи, скажімо, її інтегрування з GPS; збереження інформації на сервері не менше 12 місяців із можливістю формування звітів. Для пасажирів має бути можливість поповнювати карткові рахунки, оплачувати проїзд готівкою і без неї – через термінали, Інтернет тощо. Ідеться в документі і про контроль за проїздом без квитків.
Конкурсний комітет, який визначатиме суб’єкта, що забезпечить встановлення необхідного обладнання, програмного забезпечення тощо для запровадження квитків, очолив заступник Ужгородського міського голови Ігор Фартушок, увійшли до нього, крім керівників кількох структурних підрозділів міської ради, також депутати міської ради, представник ГО ОПОРА.
Затвердженим на сьогоднішньому засіданні виконкому зразком договору про організацію та обслуговування автоматизованої системи передбачено права та обов’язки усіх сторін – Ужгородської міської ради, перевізників і суб’єкта, який виграє конкурс на забезпечення системи.
Очікується, що впровадження автоматизованої системи обліку оплати за проїзд забезпечить кілька економічних переваг: облік пасажиропотоку, а відтак – можливості відслідковувати обґрунтованість тарифів, можливості оновлення автопарку перевізника, зменшить час затримок автобусів на зупинках та інші.