Як ідеться у листі, понад два роки нема авіасполучення Закарпаття з Україною та світом. Мінінфраструктури та Украерорух за цей час не змогли встановити в аеропорту Ужгорода належні світлово-сигнальні системи безпеки та сертифікувати його, відповідно до вимог ЄС, що є передумовою продовження Угоди зі Словацькою Республікою про заліт наших літаків на її територію під час злету-посадки.
Єдина міжнародна автомагістраль М06, що зв’язує Україну із Закарпаттям та Південно-Східною Європою, не витримує навантажень і переважно в заторах. Ще три дороги, що ведуть через перевали, як не дивно, власне тільки із Закарпатського боку в жалюгідному стані.
З відкриттям цього року Бескидського тунелю Закарпаття очікувало запуск поїздів "Інтерсіті", які частково послабили б логістичну напругу в регіоні. Але досі цього не сталося. Тривалість поїздки потягом з Ужгорода до Києва становить нині понад 12 годин.
Після впровадження "безвізу" та вільної торгівлі на всьому західному кордоні не відкрито жодного нового пункту пропуску, а кошти, що виділив ЄС на модернізацію наявних, – частково не використані та повернуті назад.
"Така ситуація підігріває невдоволення центральною владою та зростання сепаратистських настроїв серед населення – адміністративні прорахунки Києва фактично створили на Закарпатті загрозу національній безпеці. Тому закликаю представників найвищої влади в країні діяти, аби виправити ситуацію", – сказав Андрій Садовий.