Переможцем цього року став Харків, який набрав 67,1 бал зі 100 можливих. На другому місці – Вінниця з 61,5 балами, на третьому – Київ (55,9 балів). Замикають першу п’ятірку Львів і Одеса (55,8 і 52,5 балів відповідно).
В цілому редакція журналу оцінила рівень життя в 22 українських обласних центрах.
Якість життя в містах оцінювали за сімома критеріями:
Економічне становище: співвідношення між середнім рівнем офіційної зарплати і вартістю базової споживчого кошика, ціна покупки і оренди однокімнатної квартири економ класу;
Легкість пошуку роботи і можливостей для отримання освіти: рівень зайнятості, кількість вузів і шкіл c високим рейтингом;
Оцінка якості муніципальних послуг городянами на основі четвертого всеукраїнського муніципального опитування, проведеного соціологічною групою “Рейтинг”;
Перспективи для ведення бізнесу на основі рейтингу інвестиційної привабливості міст за версією агентства “Євро-Рейтинг”;
Безпека проживання (рівень злочинності згідно зі статистикою МВС);
Транспортна інфраструктура: кількість авіа та залізничних маршрутів, число проходять через місто автомагістралей міжнародного значення;
Екологія: рівень забрудненості повітря, кількість небезпечних відходів.
“Наш рейтинг показав, що серед українських міст немає ідеального місця для життя. Але до ідеалу треба прагнути. І досвід міст, які потрапили у верхню частину нашого рейтингу, показує, що традиційні проблеми української урбаністики цілком вирішувані”, – говорить Євген Гордейчик, головний редактор журналу Фокус.
Підсумковий бал: 39,6. Населення: 115 тис.
- Близькість до Європи
- Хороша екологія
- Поганий стан доріг
- Низькі зарплати
Ужгород - найменш населений обласний центр країни. Однак дістатися до туди нелегко. Місцевий аеропорт, єдиний в Закарпатті, не працює вже кілька років. За словами міністра транспорту та інфраструктури Володимира Омеляна, президент поставив завдання запустити його до кінця 2018 року. Швидкісні поїзди в Ужгород досі не ходять, але транспортний комітет парламенту рекомендує залізничникам запустити сюди новий маршрут "Інтерсіті +" з Києва. Поки в Ужгород з інших регіонів країни доводиться добиратися на звичайних поїздах, проводячи в дорозі по 12-16 годин. На власному авто можна доїхати трохи швидше.
Судячи з усьогоі, через транспортні та інфраструктурних проблем жителі Ужгорода не завжди розділяють захоплені відгуки туристів про своє місто. Близько 60% респондентів проведеного недавно соціологічного дослідження групи "Рейтинг" вважають, що Ужгород - місто нереалізованих можливостей. Для вирішення проблем і розкриття потенціалу місцева влада взялася за розробку стратегії розвитку облцентру "Ужгород 2030".
ужгородець 2018-07-15 / 04:01:43
Так нам і треба, якщо не можемо вибраги собі хорошого господарника. Цей мер не здатний організувати 2-3 маршрутки в р-н "Червениця". Люди ходять пішки.
Читатель 2018-07-06 / 12:44:44
Очень хороший вопрос транспорта из села в село. Сам лично сталкивался с определенными неудобствами. Но, всё дело в пассажиропотоке. И, допустим, с Каменицы до Ужгорода в 19.30 выехать нельзя. И это плохо! Но, пассажиропоток слабый! Лишь одному-двум людям нужно добраться, а остальным (десяткам человек) нет. И что тогда делать?
В принципе, есть выход. Есть сервис БлаБлаКар. Но, его минус в том, что его не популяризируют. И если бы популяризировали - всё было бы ОК.
наука 2018-07-03 / 13:38:22
Чудове питання транспорту!Людям треба із села у село!Не обов’язково місто! Нехай журналісти розпитають на ужгородському автовокзалі стан речей автобусів і перевезень пасажирів! Це щось!А що -це за автобуси?,враження ніби вони з 80-х.І розїзджати,справді, можна на вихідні! Кодекс транспорту у місті! Хто цим займається?
Читатель 2018-07-02 / 15:08:19
И также, к этому добавлю, что Харьков, который якобы на 1м месте - угробленный тоже своим мэром. Причем, Кернес, по сравнению с Андреевым, гробит всё и вся с огромным размахом. Но... Харьков на 1м месте. ))) Как это так, господа?
Читатель 2018-07-02 / 15:05:42
Я удивляюсь писанине некоторых тут. Дескать, коррупция только в Ужгороде? А между тем, точно также, те же киевляне тоже напишут: "Кличко угробил наш Киев". В какой-то Виннице - аналогично: "Наш мэр угробил Винницу".
наука 2018-07-02 / 13:10:41
А,як щодо кодексу міста. Може місто-це перш за все-освіта, наука,культура!Індустрія! Що значить жити!Важливо-праця! А спати на квартирі,як зайці-це не життя!Життя -це або справжнє навчання,або робота!А сучасна тенденція,комфортно жити на просторах,природі,ближче до вод!Дуже,дурно,звучить,житель-квартирант,не треба опускатися до такого!Бути квартирантом-дурний тон!Зараз королева жінка,яка має корову!А ,хтось каже-місто!
Тарас 2018-07-01 / 14:54:57
18 мiсце це гоньба! Та при чему тут транспорт. Це складова корупцIi Андрiiвиз.
пенсіонер 2018-07-01 / 11:29:30
Та вгробив Андріїв наше місто. І це при тому,що тепер на місцях залишаються чималі кошти.
Вибрали собі чергового конюха з Конюхова то тепер їжте.
Наше місто на 15 місці, і це в центрі Европи. ГАНЬБА.
Читатель 2018-06-28 / 12:40:51
Поэтому, языком трепать можно всё. А по правде.... Или такой ярчайший пример. Работа транспорта в выходные дни. Во всех (!) городах он ездит по выходным плохо. И, чем больше город - тем больше проблем это доставляет. И добраться в район большого города, куда метро не ездит - очень большая проблема.
Проблема еще и потому, что расценки на то же такси - разные в разных городах. Допустим, в Ужгороде - за 30 гривен вас довезут куда-то. В Киеве - не меньше, чем за 100. А дальше - еще дороже!
Читатель 2018-06-28 / 12:37:17
Деміс 2018-06-27 / 14:00:01
Простите, но цинизм вашего данного утверждения просто поражает. Один-два раза вы были в Киеве, и только, как турист!
А вот, попробуйте "добраться нормально" до Пущи Водицы! Или же до Дарницкого вокзала. НЕ МЕНЕЕ ЧАСА, по моим прикидкам. Ибо.... На метро, с центра Киева вы туда не доберетесь. Только трамваями. Которые, увы, ходят очень нерегулярно. Но, может, доберетесь троллейбусами и автобусами с пересадками!
Деміс 2018-06-27 / 14:00:01
Нормально в Києві можна добратися куди хочеш .Ясно ,що бувають і пробки .
Виїзжаєте на окружну і шпарите собі де вам треба .Ясно що не Ужгород , міста по величині і рівняти не можна .
РУХ-інформ 2018-06-27 / 13:13:06
Ужгород має бути на останьому місці по рівню і умовам життя в УКРАЇНІ.
Нік 2018-06-27 / 13:06:02
Спасибі за класне фото Ужгорода!
Читатель 2018-06-27 / 11:30:09
Вопрос комфорта города - очень относительный. И, вообще, как можно сравнивать тот же мегаполис с менее крупным городом?
Относительны те же баллы за развитость транспорта. К примеру. В Ужгороде - в любую точку (!) можно добраться, в целом, без проблем! Чем, кстати, Киев похвастаться не может!
Такая задачка. Куда проще и легче добраться?
1) В Ужгороде, из Миная в район Подлипники.
2) В Киеве - с центрального вокзала в район Пущи-Водицы.
Вот, так сказать, отличнейший пример. ))))
Марiя 2018-06-27 / 10:10:08
За кiлькiстю доходiв мiських керманичив на 2 мicтI в УкраiнI. ! СамI винуватI - обирали корупцiю на перший план.,за 500 грн.