Голова Закарпатського РВ АМУ, Ужгородський міський голова Богдан Андріїв звертаючись до присутніх зауважив: «Я був у багатьох містах, бачив, як там працюють подібні центри, і хочу відмітити, що в Ужгороді створені чудові умови: насамперед для відвідувачів, які в одному місці можуть отримати різні послуги, так і для працівників ЦНАПу».
Керуюча справами виконкому міськради Олена Макара подякувала Асоціації міст України за увагу до розгляду актуальних питань та розповіла про історію створення в налагодження роботи Ужгородського ЦНАП. «Ми раді, що вже можемо сьогодні ділитися з вами практичним досвідом у сфері надання адміністративних послуг. Так само ми свого часу їздили по передовий досвід у Київ, Вінницю, Львів, Луцьк, Івано-Франківськ, працюючи над організацією ЦНАПу намагалися перебирати їхні практики, щоб надання послуг у нас було найзручнішим для відвідувачів»,- сказала О. Макара. Олена Михайлівна порадила представникам об’єднаних територіальних громад активно працювати, щоб залучати кошти державного бюджету, грантових проектів для створення у себе ЦНАПів. Міська рада Ужгорода, на жаль, не мала такої можливості, роботи з реконструкції повністю проведені за кошти місцевого бюджету.
Про нормативно-правову основу створення та організацію діяльності Центрів надання адміністративних послуг, у тому числі і в об’єднаних територіальних громадах, практичні кроки створення сучасного ЦНАПу, аспекти формування переліку адміністративних послуг розповіла начальник ЦНАПу Ужгородської міської ради Жанна Павлув. Вона зазначила, що розпочинали роботу у 2014 році у пристосованому приміщенні, надавали 73 послуги виключно міської ради, працювали 4 адміністратори, реєстрували всі звернення у звичайному паперовому журналі. Уже зараз ЦНАП надає 272 (140 послуг міської ради, 13 – ОДА, 119 – центральних органів виконавчої влади), відвідувачам, а також працівникам ЦНАПу і служб, розташованих на І поверсі, створено всі зручності, закуплено нову оргтехніку, об’єднано її в єдину мережу, встановлено окремі сервери, підключено програмне забезпечення «Універсам послуг».
Насамкінець практикуму його учасники побували у робочих приміщеннях ЦНАПу. Жанна Павлув показала гостям, як працюють адміністратори, як функціонує електронна черга, зручності людей з інвалідністю, мам із немовлятами, куточок для діток, які прийшли з батьками, розповіла про те, як допомагають відвідувачам працівники рецепції тощо. Керівники підрозділів міської ради, розташованих на І поверсі, реєстраційних служб представили, як організована їхня робота, відповідали на запитання. Особливо зацікавило гостей програмне забезпечення Центру надання адмінпослуг та послуга «Мобільний адміністратор», повідомили Закарпаття онлайн у Закарпатському РВ АМУ.