Про це Закарпаття онлайн повідомили у прес-службі Закарпатської ОДА.
Як ідеться в повідомленні відомства, дорога «Долина – Хуст» загальною протяжністю 128,8 км (в межах Закарпаття – 83,3 км) має статус регіональної й перебуває на балансі Служби автомобільних доріг (САД), яка входить до Міністерства інфраструктури України. Кошти на її утримання й ремонт виділяються центральним органом виконавчої влади, тобто Мінінфраструктури. Дорогу капітально не ремонтували близько 40 років, тому вона в жахливому стані не тільки в межах Закарпаття, але й Прикарпаття.
За підрахунками фахівців, поточний середній ремонт із суцільним асфальтовим покриттям автодороги «Долина – Хуст» коштує близько двох мільярдів гривень. Однак на 2018-й рік Мінінфраструктури не виділило на неї жодної копійки.
Приблизно в такому ж стані й інші автодороги, що перебувають на балансі САД, а саме: «Мукачево – Рогатин» протяжністю 423 км (в межах Закарпаття 207,2 км), на ремонт якої також не виділено ні копійки. Враховуючи той факт, що «Мукачево – Рогатин» – одна з основних транспортних артерій області, її ремонт у міру можливостей фінансується облдержадміністрацією. Аналогічна ситуація з дорогою «Ужгород – Самбір – Львів» протяжністю 87,9 км в межах Закарпаття, ремонт якої в 2018 році САД не передбачив, а також із дорогами міжнародного значення за винятком траси «Київ – Чоп».
Вуву 2018-05-22 / 21:00:36
Поки "потрох" не піде толку не буде.
"Живемо по новому"