ПАТ «Укрзалізниця» завершила перемовини зв MÁV-START nemzetközi utazások щодо спільних планів по запуску прямого маршруту "Мукачево – Будапешт".
Про це повідомив в. о. голови правління «Укрзалізниці» Євген Кравцов
З його слів, угорці готові надати рухомий склад, що буде курсувати євроколією, яка і сполучає ці два міста. На новому напрямку не витрачатиметься час на перестановку вагонів з широкої колії на вузьку, що є значною перевагою маршруту.
Наразі ж поїздам потрібно змінювати колісні пари, а це кілька додаткових годин в дорозі.
"Відстань між Мукачевом і Будапештом – близько 400 км. Ціна на квитки демократична: другий клас – трохи більше 700 гривень, перший клас – близько 1000 грн.
З важливого – маємо амбітні плани щодо реконструкції вокзалу в Мукачеві. Там плануємо розбудову потужного хабу для подорожей країнами ЄС", – повідомив Є.Кравцов.
Як наприкінці квітня повідомляло Закарпаття онлайн, зі слів заступника міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Віктора Довганя, для впровадження проекту пасажирського сполучення Мукачево–Чоп–Загонь (Угорщина)/Будапешт потрібно виконати: реконструкцію 10,3 км колії, модернізацію 41 км контактної мережі та електрифікацію 3,2 км.
"У результаті отримаємо надійне залізничне сполучення з Угорщиною, що дасть можливість пасажирам дістатись із міст Закарпатської області (Чоп, Батєво, Мукачево) до країн Європейського Союзу та у зворотному напрямку без очікування перестановки колісних пар чи зміни поїздів за обраним маршрутом. Реалізація проекту допоможе покращити якість пасажирських перевезень залізничним транспортом, створить для мешканців Закарпатської області, гостей і ділових партнерів регіону додаткові зручності. Крім того, виконання комплексу ремонтно-відновлювальних робіт об’єктів зазначених дільниць колії 1435 мм Мукачево–Чоп–Держкордон сприятиме вантажним перевезенням на них за рахунок збільшення швидкості руху", - зауважив тоді В. Довгань.
Для втілення проекту необхідно орієнтовно 5,5 млн євро (зокрема ремонтно-відновлювальні роботи залізничної інфраструктури на дільницях: Мукачево–Чоп–Держкордон (Угорщина) – 3,81 млн євро, Чоп–Держкордон (Словаччина) – 0,83 млн євро, реконструкція станції Мукачево – 0,81 млн євро.
Також В.Довгань тоді наголосив на потребі забезпечити відповідним рухомим складом (колія 1435 мм) для обслуговування сполучення Мукачево—Чоп—Загонь (Угорщина)/Будапешт.
Вуву 2018-05-06 / 08:47:15
Тут "попросили" омельяна допомогти ... Ну ви знаєте шо ???
А все решта ... Це говорілки про зручності для пасажира ... Шоб забити мозги .
Маскаль вже аеропорт на гроші "сдєлав" ... Вже є "напрацьований досвід" . Так от.
А Вова гройсман в "прольйоті".
Цімбор 2018-05-05 / 09:24:34
"У результаті отримаємо ... із міст Закарпатської області (Чоп, Батєво, Мукачево) до країн Європейського Союзу та у зворотному напрямку без очікування перестановки колісних пар."
Ну, дауни, сцуко, і все. Що тут скажеш.
А про прикордонні і митні формальності хтось думав? Чи, може, має поняття ? І сквльки він в Чопі стоятиме ? І що той пасажир виграє ?
З Чопа і так по декілька разів на добу курсує мадярський потяг без пересадок до самого Будапешта.