Про підсумок громадських слухань, що відбулися сьогодні в Ужгородській міській раді, повідомляє громадська правозахисниця Наталія Майстренко.
За її словами, присутні на громадських слуханнях погодидили пропозиції щодо підняття тарифу на перевезення у громадському транспорті до 5 гривень: "Тариф на перевезення пасажирів в приватному транспорті по м. Ужгороду в розмірі 5 гривень громадськими слуханнями погоджено. Працівники перевізників, що організовано відвідали та забезпечили голоси у потрібному перевізникам питанні, спрацювали ефективно. А ви, ужгородці, що проігнорували громадські слухання, отримаєте дострйний наслідок громадської субтильності".
Разом із тим, Н. Майстренко повідомляє, що громадські слухання були проведені з порушення, зокрема, в частині дотримання балансу квот груп населення і принципу пропорційності при прийнятті рішення.
"Сором міській раді. Так звані громадські слухання були просто профанацією, проведені з порушенням балансу квот груп населення і принципу пропорційності при прийнятті рішення. Тому не дивно, що живемо в хаосі і не можемо організувати життя в маленькій (120 тис.) громаді-республіці. Показовим є рівень фаховості виконавчих органів ради, лоббізм і байдужість їх як таких же членів громади", - зазначає правозахисниця.
ДЕДА 2018-02-25 / 10:40:56
УРОДИ ШО РОБИТЕ?
Ужгородець 2018-02-25 / 08:34:41
Два кума (Петро Бобик та Олексій Куля) + директор АТП з своєю секретаркою (дивись відео) нагнули через коліно громадян міста Ужгород
Наталка Майстренко 2018-02-24 / 17:41:13
До честі власників підприємства (товариства) "Паннонія Авто-Центр", що оперує маршрутами 7 та 7Д, мушу сказати, що мабуть все ж у них найкраще організовані перевезення і відзначити їх т/з найбільшої пасажиромісткості, що витримують графік руху. Їм - особиста подяка як від користувача. До АТ "Ужгородське АТП 12107" також майже без претензій. Про гроби на маршрутах №3, №10 та №11 та їх графік (до 19-20 год.) - без ненормативної лексики не виходить. Ну, а без обліку пасажиропотоку та особливо без обліку пільговиків (з урахуванням компенсацій в 22 млн. зі спільних грошей), організований прозоро і гласно, будь-яке підвищення тарифу буде касуватися. Це як води напитися. І най несуть гроші по судам, подивимось, може на наш вік припаде зоря верховентва права в судочинстві та справедливого правосуддя.
Читатель 2018-02-23 / 22:56:00
Так тут все возмущаются, а сравните прошлые тарифы с прошлыми зарплатами! К примеру, была зарплата 2000 с небольшим, и был тариф 2.50. А теперь - 5 гривен, при зарплате от 6000 и выше!
Віталій Грегор 2018-02-23 / 22:20:34
«Покаранням за громадянську пасивність є влада злодіїв!» (Платон)
ужгородець 2018-02-23 / 21:44:43
Треба було громадські слухання робити коли 500гр. розносили по Ужгороду, понаїхавші!
Трикс 2018-02-23 / 16:39:18
Для власників маршруток /читай/ родини мера і 10 грн мало.виборчі обіцянки Андрііва про якість обслуговування та роботу за графіком.,повністю порушені. Дотаціі з бюджету на маршрути у кишеню, а це за 3 роки понад 40,0 млн. Деж правоохоронці та анті монополісти та інші. Навколо сплошне дурево.
СІМа 2018-02-23 / 16:16:40
Я не проти, але ще доплату не забудьте за те що водії мене заставляють дихати продуктами згорання сигарети!Зараз ще щось згадаю і буду задарма їздити!
вася 2018-02-23 / 16:06:32
а для чого антимонопольний в області, аби калинич із бандою ще одну хату купив.
предлагаю 2018-02-23 / 15:49:21
для СІМа ввести доплату за тяжкі сумки в зубах.
СІМа 2018-02-23 / 15:39:04
Вчора попала на 7-ий, який прямував на Шахту, тільки з другого разу.Невже вони такі нерентабельні, якщо пасажири буквально трамбуються в автобус? А може графік скласти більш грамотно? Чому, коли люди їдуть з роботи, 7-ий курсує так нечасто? Чому ми за 5грн. повинні їхати як шпроти в банці з важкими сумками в зубах?
Вуву 2018-02-23 / 15:24:57
"Тариф на перевезення пасажирів у ПРИВАТНОМУ транспорті по м. Ужгороду в розмірі 5 гривень".Так може час запустити комунальний транспорт. Для початку на найдовших і найпопулярніших маршрутах.