Порядком денним до розгляду запропоновано 32 питання, серед яких 31 - робоче і ще 1 - в порядку контролю.
Засідання традиційно розпочнеться о 10.00.
Порядок денний
Робочі питання:
1. Про забезпечення виконання бюджетного законодавства щодо витрачання коштів на здійснення видатків місцевого бюджету на 2018 рік.
2. Про затвердження лімітів споживання енергоносіїв на 2018 рік.
Доповідач: Решетар Василь Васильович –начальник відділу охорони здоров’я.
3. Про затвердження лімітів споживання енергоносіїв на 2018 рік.
Доповідач: Турховська Ганна Іванівна – начальник відділу бухгалтерського обліку міської ради та виконкому.
4. Про затвердження лімітів споживання енергоносіїв на 2018 рік.
Доповідач: Біксей Андрій Борисович – начальник управління праці та соціального захисту населення.
5. Про Програму підтримки та партнерства між Ужгородською міською радою та субєктами малого і середнього бізнесу на 2018-2019 роки.
6. Про виконання Програми економічного і соціального розвитку міста за 2017 рік.
7. Про тарифи на теплопостачання ТОВ “Енргозбереження Закарпаття”.
8. Про режим роботи у нічний час.
9. Про режим роботи у нічний час.
Доповідач: Травіна Ольга Валеріївна — начальник управління економіки та стратегічного планування.
10. Про обслуговування багатоквартирних будинків.
11. Про переведення житлового приміщення у нежитлове.
12. Про переведення житлового приміщення у нежитлове.
13. Про фінансово-господарський стан КП «Стадіон «Авангард».
14. Про передачу на баланс дитячо – спортивного майданчика.
15. Про приватизацію державного житлового фонду.
16. Про службовий ордер, передачу паю в ЖБК та квартирний облік.
17. Про надання дозволів на порушення цілісності обєктів благоустрою.
18. Про фінансово-господарський стан КП «Водоканал м. Ужгорода»
19. Про переоформлення, надання дозволу на розміщення гаражів та внесення зміни до рішення виконкому.
Доповідач: Бабидорич Володимир Іванович — директор департаментуміського господарства.
20. Про зміни до рішення виконкому 31.08.2017 №269.
21. Про внесення змін до Положення про учнівський проїзний квиток.
Доповідач: Пуківська Марина Іванівна — начальник управління освіти.
22. Про погодження розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.
23. Про поштові адреси зміни до рішень.
Доповідач: Боршовський Олег Ігорович – начальник управління містобудування та архітектури.
24. Про видачу дубліката свідоцтва про право власності на нерухоме майно.
Доповідач: Геворкян Даніелла Сергіївна – директор КП «Архітектуно-планувальне бюро».
25. Про внесення змін до рішення від 29.02.12 № 52.
26. Про уточнення у складі ради та зміну у складі комісії.
Доповідач: Романюк Сергій Валерійович – заступник начальника відділу документального та організаційного забезпечення.
27. Про визнання рішення таким, що втратило чинність.
Доповідач: Пекар Віталій Іванович – начальник управління правового забезпечення.
28. Про зміни та доповнення до переліку адміністративних послуг.
Доповідач: Павлув Жанна Іванівна – начальник центру надання адміністративних послуг.
29. Про затвердження порядку видачі довідок про реєстрацію місця проживання особи, зареєстрованих, відсутність зареєстрованих у житловому приміщенні / будинку осіб.
Доповідач: Алєнтьєв Олег Володимирович – заступник начальника відділу реєстрації місця проживання.
30. Про роботу зі зверненнями громадян.
Доповідач: Махобей Тетяна Анатоліївна – начальник відділу роботи із зверненнями громадян.
31. Про надання дозволів на посвідчення правочинів про відчуження та набуття майна, надання статусу
Доповідач: Арокгаті Марія Юріївна – начальник служби у справах дітей.
Робочі питання в порядку контролю:
1. Про стан виконавської дисципліни у структурних підрозділах міської ради за підсумками 2017 року.
Доповідач: Рудов Оксана Миколаївна — начальник загального відділу