Про це розповів спікер словацької компанії Томаш Ковач, передає ЦТС.
За його словами, наразі визначені два можливих варіанти маршруту цього поїзда.
Одним із кроків до запуску залізничного сполучення є відкриття пункту перетину кордону Матьовці-Павлово, і в цьому зацікавленість є як з боку УЗ, так і з боку словацької компанії, підкреслив Ковач.
"Метою цього проекту є забезпечення залізничного сполучення з Кошице в Ужгород і подальшого широкого сполучення Київ-Ужгород-Матьовці-Кошиці-Братислава/Прага", - заявив він.
За словами Ковача, перший розглянутий варіант організації залізничного сполучення полягає в заміні колісних пар поїзда з євроколії на український стандарт і навпаки в Матьовце, для чого там необхідно буде створити відповідну інфраструктуру.
Другий варіант - продовження європейської колії з Матьовце до Ужгорода. В даному випадку добудувати необхідно буде всього 11 км залізничного полотна.
Варто відзначити, що в Словаччині існують дві залізничні компанії - "Залізнична компанія Словаччини" (ZSSK) і "Залізниці Словацької Республіки" (ZSK).
Перша займається перевезеннями, друга відповідає за будівництво і утримання інфраструктури.
Як заявляє Ковач, в "Залізничній компанії Словаччини" вже зустрічалися з представниками фінансового управління та прикордонної поліції з цього питання.
Тепер компанії-експлуатанту необхідно обговорити проект з "Залізницями Словацької Республіки".
"Зараз важливим кроком для реалізації проекту є переговори між "Залізничною компанією Словаччини" і "Залізницями Словацької Республіки" по добудові залізничної інфраструктури та зміні статусу прикордонного залізничного пункту пропуску Матьовце-Павлово як пункту перетину і для пасажирських перевезень", - сказав він.
Нагадаємо, про плани влади з'єднати столицю Закарпаття зі словацьким містом Кошиці ще рік тому, в лютому 2017 року, заявили в Державній міграційній службі.
Раніше в Мінінфраструктури говорили про запуск поїзда в Словаччину, проте не уточнювали, куди саме інформує galinfo з посиланням на Економічну правду.
Вуву 2018-02-20 / 22:49:27
Знаю що багатьом надойів ... АЛЕ ...
Дивлюсь на фото і думаю ...
От пройіхатись би таким пойіздом з ужгорода да чернівців (через рахів)... Де курсують два фірмові пойізди .
Один "Едельвейс" ... а другий (як історична назва) "Червона Рута".
Вуву 2018-02-20 / 22:41:17
Чітатєлью ... А з чого така інформація що там потрібно робити тунель ? Там дорога була прокладена до с.луг , (а може і за саме село). Якщо йіхати з рахова до солотвина , то з правого боку , з лівого річка по якій проходить кордон.
А до тойі жд. Гілки яка йде з рахова в румунійі ... Треба прокласти десяток - два колійі ну і збудувати міст .
Що це дасть . 1/ робочі місця 2/ перспективне вкладання фін.коштів в розбудову транспортного вузла. 3.пряме транспортне сполучення як пасажирське
Ужгород-Чернівці , так і грузоантажне (бо не прийдеться гнати товарні вагони в кругову через Стрий ... Що дасть здешевлення продукційі.
А найголовніше що таке коугове п. Сполучення допоможе розвитку туризму не тільки в нашій області а і в карпатському регіоні.
4. Перспективне перенаправлення жд. колійі від словаччини до румунійі в обхід хунійі ... Тбт. Новий (прилизно , як приклад) маршрут : Прага, Брно , Братіслава , Кошіце ,Ужгород , Солотвино (можливо Рахів), далі на Бухарест
А про якийсь там сахалін ... Забудь про нього раз і назавжди. СССР давно вмер ... а старі комуністи на цвинтар носять йому вінки і самі думають "про вічне".
Вуву 2018-02-20 / 20:36:20
Було , якось йіхали з праги до братіслави а далі нічним пойіздом до чієрна над тісов і треба було від самого рано до 5 чи 6 вечора чекати на на тарахтілку яка перетягувала пасажирів до чопа ... Це всього якихось 3-5 км. Ми доумали що чокнемось ... Від тупого сидіння на тій станційі. Я заклявся що тим дурним поє**ним маршрутом ніколи непойіду ,поки буду жити.
поправка 2018-02-20 / 20:29:45
Тунелі будували не мадяри, а австрійці
Станіслав 2018-02-20 / 20:01:26
От дурні мадяри. 140 років тому будували тунелі на Закарпатті. Це ж було "неоправдано". Добре, що наша улюблена Укрзалізниця все робить "оправдано" і не опускається до якогось будівництва інфраструктури.
Читатель 2018-02-20 / 18:52:13
Самый нижний комментарий меня сразил! Уважаемый ВуВу! Если вы такой грамотный - подите всем покажите, что и как нужно делать! Туннели в больших (!) количествах, между В.Б. и Раховом - вы сможете построить?
Подите и сахалинцев поучите! )))) У которых, много лет заброшен ж.д. участок Холмск-Южно-Сахалинск. А почему заброшен? Его неоправданно восстанавливать. А еще более неоправданно - прокладывать с туннелями ветку В.Б. - Рахов.
Гуцулу 2018-02-20 / 15:27:13
Хунія не прогідний двір . обись знав.як незнаєш мови ,то сиди собі на гузиці та нерипайся.бо што будуш там чинити як ти незнаєш мови ,і нико ти перекладати не буде.
Ото такоє як би видавати паспорти баранам ,бо они тоже лем бе ... та ме.
А толку почти ниякого як і від таких гуцулів.
Гуцул 2018-02-20 / 14:39:56
Хай скоріше запускають цей потяг, можна буде на роботу ходити в Словаччину або Чехію. Може комусь дивно хто про що, а вшивий про баню, так і я. Мені треба гроші заробляти, а у нас немає добреоплачувальної роботи. І паспорт хай Угорщина нам дає без знання їхньої мови.
Володя 2018-02-20 / 09:31:18
Ждать 4-5 часов, пока поменяют колёсные пары. Фтопку.
Вуву 2018-02-20 / 05:46:21
Так хай добудують ...
Нашу колію між в.Бичковом і Раховом ніяк сполучити неможуть ...більше як 50 років ... Щоб отримати "пояме сполучення через всю область ... З Ужгорода до Чернівців.