Бескидський тунель завершать через 100 днів і запустять поїзд Інтерсіті між Львовом та Закарпаттям

У четвер, 15 лютого, дано старт зворотному відліку до введення Бескидського тунелю в експлуатацію, що буде відкритий через 100 днів. Про це повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов під час інспекційної поїздки на об’єкт 15 лютого.

Бескидський тунель завершать через 100 днів і запустять поїзд Інтерсіті між Львовом та Закарпаттям

За словами Євгена Кравцова, спорудження двоколійного залізничного Бескидського тунелю на перегоні Бескид – Скотарське, – це єдиний проект з будівництва залізничних тунелів часів незалежної України. «Це епохальне та символічне будівництво загалом для української транспортної галузі», – розповів в.о. голови правління товариства.

За його словами, після введення нового тунелю в експлуатацію пропускна спроможність порівняно з одноколійним тунелем збільшиться з 47 до 100 пар поїздів за добу, а також зросте швидкість курсування поїздів через тунель з 40 до 60 км/год.

Він зазначив, що Прем’єр-міністр України на засіданні уряду поставив завдання у 100 денний термін завершити  роботи та підготувати Бескидський тунель до уведення в експлуатацію. Тому відкриття об’єкту заплановане на 25 травня.

«Поставлені завдання усім службам Львівської залізниці, щоб чітко вкластися у графік робіт, адже попереду технічно складне переключення руху поїздів між тунелями. Ми очікуємо, що завдяки Бескидському тунелю покращимо і пасажирське сполучення із Закарпаттям. У перспективі плануємо запустити поїзд Інтерсіті між Львовом та Закарпаттям», – розповів в.о. голови правління товариства.

Він подякував працівникам регіональної філії «Львівська залізниця», підряднику-компанії «Інтербудмонтаж» та місцевій владі за співпрацю в реалізації проекту.

Двоколійний тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, автоматизованою системою управління технологічними процесами тунелю, засобами пожежної безпеки.

Наразі залізничники виконують роботи другого етапу — переоблаштування інфраструктури станції Бескид. Цей етап триває з 26 вересня 2017 року й передбачає закінчення робіт у тунелі та на підходах до нього, зокрема, електрифікацію, укладання колій, влаштування пристроїв централізації та блокування, а також зв’язку, будівництво припортальних будівель і споруд та освітлення припортальних ділянок. Щодоби на об’єкті працюють близько 140 колійників, енергетиків та будівельників, задіяно 17 одиниць колійної та будівельної техніки.

На станції Бескид змонтовано обладнання новітніх систем мікропроцесорної централізації керування рухом поїздів. У тунелі укладено парну та непарну колії. Триває влаштування кабельних мереж електроосвітлення та електроживлення тунелю, прокладено мережі зв’язку та СЦБ в тунелі, тривають роботи з їх прокладання на підходах. Розпочато влаштування просторової ромбовидної автокомпенсованої контактної мережі в тунелі. Завершується монтаж протипожежного водопроводу в тунелі, влаштування водовідвідних лотків. Здійснюється монтаж обладнання систем відеонагляду, пожежогасіння, електроживлення, вентиляції та автоматизованої системи управління технологічними процесами в тунелі.

За словами Євгена Кравцова, за останній рік відбулося збільшення перевезень вантажів до країн ЄС на понад 3%, зворотно – на понад 30%. У 2017 році через старий Бескидський тунель залізничним транспортом перевезено більш ніж 20 млн тонн вантажів. Ці обсяги свідчать, що попит і необхідність перевезень в бік Європи та зворотно існує. «За останні три роки металурги, аграрії, хіміки збільшили експорт вантажів до країн ЄС сухопутними прикордонними переходами. Тому відчутна необхідність відкриття нового тунелю, що ліквідує вузьке місце залізничної інфраструктури п’ятого європейського транспортного коридору Італія — Словенія — Угорщина — Словаччина — Україна», – зазначив Євген Кравцов.

Довідка

Будівництво Бескидського тунелю, що знаходиться на межі Львівської та Закарпатської областей, фінансується за рахунок коштів ПАТ «Укрзалізниця» із залученням кредитних коштів МФО, зокрема Європейського банку реконструкції та розвитку в рамках проекту «Впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів на залізницях України» та Європейського інвестиційного банку в рамках проекту «Бескидський залізничний тунель». З початку реалізації проекту профінансовано 2,2 млрд грн з ПДВ, із яких кошти ЄБРР – 526,8 млн грн, ЄІБ – понад 1 млрд грн, власні кошти Укрзалізниці – 666,5 млн грн. Вартість виконаних робіт 2 394 221 тис. грн з ПДВ.

Новий тунель зводиться на відстані 30 метрів від старого одноколійного. За проектом, повністю закінчити комплекс робіт планується в другому кварталі 2018 року.

26 вересня 2017 року підрядник ПрАТ «Інтербудмонтаж» завершив основні роботи зі спорудження двоколійного Бескидського тунелю: його проходку, постійне оздоблення склепіння та стін тунелю. Роботи тривали з 29 жовтня 2013 року.

 

Довжина тунелю      1764,5 м

Ширина тунелю       10,5 м

Висота тунелю          8,5 м

 

16 лютого 2018р.

Теги: Бескидський тунель

НОВИНИ: Соціо

20:33
Війна: цьогоріч до місцевих бюджетів Закарпаття надійшло туристичного збору на 32,7% більше, ніж торік
03:17
/ 1
Розвідник "Азіат"
20:26
/ 1
Від травм, отриманих у боях з окупантами, у лікарні помер Степан Куруц з Ракоша на Хустщині Фото новина
20:03
/ 1
На Харківщині поліг Михайло Мучичка з Ґоронди на Мукачівщині
19:35
/ 1
На війні з росією поліг Віталій Рішко з Дубового Фото новина
16:12
/ 12
За наслідками зустрічей в прокуратурі екоактивісти констатують бездіяльність правоохоронців щодо "вітрякового" злочину на полонині Руна Фото новинаВідео новина
22:15
/ 20
Зеленський призначив закарпатця Роберта Бровді командувачем Сил безпілотних систем
17:48
/ 1
У Петрівці Чопської громади у п'ятницю попрощаються з полеглим на Донеччині Святославом Рубішем Фото новина
16:23
У Верхньому Водяному на Рахівщині згоріла каплиця (РОЗШИРЕНО) Фото новина
12:00
Відкрито реєстрацію на перше заняття екоклубу в Ясінях на Рахівщині
19:50
Реєстрація на літні освітньо-природничі табори для дітей в Ужгороді
13:01
/ 1
Підтверджено загибель ще в липні 2024-го Олександра Басараби з Великого Бичкова на Рахівщині Фото новина
04:09
80 тис. грн на підтримку захисників зібрали в Ужгороді під час першого у сезоні велозаїзду "Big City Ride" Фото новина
02:28
/ 3
Обіцяні під парк "Чорні озера" в Ужгороді продовжують засипати сміттям Фото новинаВідео новина
01:18
/ 4
У Свалявському надлісництві продовжують рубку старовікового лісу під нову автодорогу від села Збини до гори Гостра і полонини Рівна
19:40
/ 1
У Мукачеві попрощаються з полеглим на війні Михайлом Ярошем Фото новина
13:22
Жителі Калин на Тячівщині, що відстоюють від ГЕСів Тересву, планують "антивітряковий" сімейний похід на Апецьку
12:45
На Закарпатті останній дзвінок прозвучав для 10 456 одинадцятикласників, в Ужгороді – для 993, у Мукачеві – для 659
20:10
/ 9
Незаконне будівництво вітряків на Руні триває. Держекоінспекція розпочне перевірку лише з понеділка Фото новинаВідео новина
17:41
/ 1
Міндовкілля видало наказ на перевірку забудови полонини Руна вітряками (ДОКУМЕНТ) Фото новинаВідео новина
11:56
Денні табори, екскурсійні тури, екоклуб: "Щасливі діти" розповіли про активне літо із проєктом "Зелені скарби Карпат"
11:14
/ 1
У Виноградові попрощаються з Василем Красним, що помер внаслідок важкого поранення Фото новина
23:04
/ 1
Підтверджено загибель на війні з росією Івана Кинча з Репинного Міжгірської громади, що вважався зниклим безвісти з листопада 2024-го Фото новина
00:30
/ 12
Голова Держаудитслужби представила в Ужгороді нового керівника Управління в Закарпатській області Красиленка Фото новина
15:31
/ 11
Прощавай, Рівна… У Тур’є-Реметах готуються прийняти останні земельні рішення на користь ВЕС на полонині
» Всі новини