Учні цього закладу освіти здобули 40 призових місць відповідно з 15 предметів.
Друге місце вибороли учні ЗОШ № 1 (38 призових місць з 14 предметів) та ліцею (38 призових місць з 13 предметів).
Третє місце посіли учні НВК № 11 (36 призових місць з 14 навчальних предметів) та СШ № 16 (36 призових місць з 12 предметів).
Найбільшу кількість дипломів І ступеня на міських олімпіадах здобули учні НВК № 6 – 10 дипломів (12,8%) та НВК № 11 – 9 дипломів (11,5%).
Як повідомили в управлінні освіти, молоді та спорту Мукачівської міської ради, заслуговує на увагу робота навчальних закладів, які відзначилися високими результатами з окремих предметів:
з української мови – ЗОШ № 1, НВК № 11;
з історії – ліцею;
з німецької мови – СШ № 4, НВК «ДНЗ-ЗОШ І ст. – гімназія»;
з англійської мови – СШ № 4, ЗОШ № 13;
з математики – ЗОШ № 2, СШ № 16, НВК № 6, 11;
з фізики – ЗОШ № 2, СШ № 16, ЗОШ № 20, НВК «Гармонія»;
з астрономії – НВК «Гармонія»;
з хімії – ЗОШ № 1, СШ № 16, НВК № 11;
з біології – ліцей;
з географії – ЗОШ № 1, СШ № 16;
з інформатики – ліцею;
з інформаційних технологій – ліцей;
з російської мови та літератури – ЗОШ № 1, ЗОШ № 20;
з правознавства – НВК № 6.
.... 2018-03-17 / 22:09:45
До речі, відсутність книг ну ніяк не впливає на успішність учнів на міських та обласних олімпіадах і прошу, не треба катати бочку на відсутність підручників і на вчителів! Більше в цьому винні діти, які заважають талановитим учням вчитися і своїми вибриками зривають уроки!!!
.... 2018-03-17 / 22:06:01
Хто не знає, НВК це і є ЗОШ, прото її об’єднали з ДНЗ.
Ник 2018-01-13 / 07:39:17
ЗОШи мають не тильки менше навчальних годин, а в ЗОШах и пидручники дитям не видають до порядку. А ,учитель ,лем ся ходить вициряючи, ож нема книжки".
родом із 50-х 2018-01-12 / 08:31:21
не хочу "умнічати", але скажу одну річ, відому рядовому вчителю звичайної ЗОШ, що - ці так звані "олімпіади" перетворилися на змагання навчальних закладів у спритності "добути" завдання на олімпіаду, які готує ЗІППО і які мають властивість "витікати" до початку самих олімпіад. Знаєш завдання - можеш підготовити(зазубрити) учня на високий результат.
Друге - для звичайних (тобто "сіреньких") ЗОШ повинен бути введений додатковий коефіцієнт, який би дещо згладжував ту нерівність, яка присутня між окремими навчальними закладами і ЗОШ, поза як ЗОШі мають менше навчальних годин по провідних предметах (а то і в декілька раз), на відміну від всіляких там поглиблених гімназій, НВК тощо.