Про це повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на відповідне оголошення, розміщене на порталі державних закупівель.
Тендер оголошений 9 січня, заявки учасників приймаються до 9 лютого, а аукціон намічений на 19 березня 2018 року.
Автобуси з низькою підлогою пасажиромісткістю не менш ніж 100 осіб (у тому числі не менш ніж 30 сидячих місць), екологічного стандарту не нижче Євро-5 мають бути виготовлені в 2017-2018 роках і поставлені до 31 серпня поточного року.
Перший тендер на закупівлю таких автобусів був оголошений 24 листопада з терміном подачі заявок до 28 грудня, а поставка автобусів планувалася ще до 31 липня 2018 року.
За інформацією на порталі ProZorro, на участь у тендері були подані дві заявки – українсько-німецького СП «Електронтранс» (Львів) та автозаводу «Богдан Моторс», , однак пропозиція останнього була відхилена.
Ужгород уперше закуповує муніципальний транспорт великої місткості. Тендеру передували випробування в Ужгороді у вересні 2017 року автобуса «Електрон» із комунального автопарку Львова, й вони показали придатність автобусів великого класу для вузьких вулиць Ужгорода, хоча в деяких місцях відзначалися труднощі з його проїздом через парковки.
ужгородець 2018-01-13 / 17:58:26
Автобуси не обовязково мають бути електробусами, глвне щоб вони були великої вмістимості, тому,що вже надоїло 15 років їздити полузогнутим в цих маршрутках.
А щодо АТП то воно давно належить клану Андріївих.
Читатель 2018-01-11 / 17:15:00
А при чем тут "нет желающих"? Дурацкая процедура просто, вот и всё. Просто, замахнулись на электробусы. Даже в Киеве не замахнулись их массово покупать, а Ужгород решил, что он круче Киева! Ан, нет!!!
Для электробусов нужна немного иная инфраструктура. Нужна другая рембаза и штат специалистов. Есть это в нашем АТП? Нету! Наше АТП - большая стоянка автобусов, где водители являются и механиками одновременно.
Поэтому, ничего удивительного, что "вдруг" наши власти решили "обтекаемо" переписать тендер. И выберут, несомненно, что "много дешевле". То есть обычные автобусы.
ужгородець 2018-01-10 / 22:23:21
Оце мабуть нас ужгородців готовлять до того. що немае бажаючих закупити великі автобуси і все повинно залишитись так -як е, топто у власності братів Андріївих....
Читатель 2018-01-10 / 20:52:52
Но, дело даже не в этом. Насколько, при СССР, было легко и просто. Покупались АТП автобусы и т.д., без всяких тендеров, легко, просто и быстро. А тут, деньги у города есть, сто раз можно было уже эти автобусы купить, а происходит ЧЕРТ ЗНАЕТ ЧТО. Потому, что идиотский капитализм, мать его!
Еще одно. Весь фокус в том, что проблема с перевозками по Ужгороду кроется в ... Нехватке малых автобусов! И совсем не в отсутствии больших! Хотя, большие автобусы и не помешали бы, если бы правильно организовать их работу на маршрутах.
Читатель 2018-01-10 / 20:41:01
Что и требовалось доказать - прогресс, даже в 21м веке, не так быстро шагает. Поначалу, как бы, "электробусы это вещь", а в реальности, читаем информацию о тендере и видим, что "не такая уж вещь". И, скорее всего, будут куплены обычные автобусы, которые традиционно просто обслуживать и т.д.
Оксана 2018-01-10 / 19:04:30
Колеги, додайте будь ласка гіперпосилання на джерело https://www.slovoidilo.ua/2018/01/10/novyna/suspilstvo/uzhhorod-zakupyt-avtobusiv-54-miljony