Зокрема, наголошувалося на тому, що, реалізуючи план конкретних дій щодо втілення в життя соціальних ініціатив Президента України Віктора Ющенка, особлива увага органів виконавчої влади повинна бути зосереджена на одному із пріоритетних напрямів діяльності – ліквідації боргу із виплати заробітної плати працівникам економіки області.
Як зазначалось на нараді, робота щодо ліквідації заборгованості на підприємствах є недостатньою. І в цьому ключова роль відводиться правоохоронним і контролюючим органам, територіальній державній інспекції праці в області. Прокуратура мусить вжити більш дієвих, жорстких заходів щодо керівників, які, нерідко, умисно ухиляються від виплати заробітної плати. Всі структури, які мають стосунок до цієї роботи, повинні скоординувати свої сили, аби область до кінця року мінімізувала заборгованість,— наголосив Іван Балога.
Натомість, представники прокуратури вимагали, аби їм представляли не голу статистику, а конкретні факти. Тобто працівники відповідних управлінь, підрозділів повинні не просто збирати статистичні дані, а йти на підприємства, вивчати їхню фінансово-господарську діяльність. Лише тоді можна буде приймати конкретні рішення, відповідно реагувати.
Щодо комунальних підприємств, упродовж минулого року не ліквідували борг по заробітній платі 6 таких підприємств, а саме: КАТП-072801, ЖЕК № 3 (м.Ужгород), Хустське ВУВКГ (м.Хуст), КП „Будівельник” (Перечинський район), КП „Рахівкомунсервіс” та Рахівське ВУЖКГ. Більше того, окремі підприємства не ліквідовують борги, а нарощують їх. Зокрема, це ДП „Ронер-Україна”, що в Ужгороді, радгосп „Виноградівський”, Хустський ВУВКГ, „Тячівдержспецлісгосп”. Щодо кожного комунального підприємства має бути вироблений чіткий план оздоровлення.
Іван Балога дав доручення кожному керівникові адміністративної одиниці області ліквідувати заборгованість по зарплаті. Не менш важливим питанням є погашення заборгованості пенсійному фонду. Звертаючись до голів міст і районів, Іван Балога наголосив, що вони для цього мають усі важелі, можливості, варто лише їх застосовувати.