У 2006 році звернень щодо відмови від коду було найбільше з-поміж усіх інших. Проте у 2007 вже лідирували звернення щодо контрольно-перевірочної роботи (96 або 29 %). Усього за 2007 рік до органів державної податкової служби Закарпатської області надійшло 330 письмових звернень громадян, що на 146 звернень (або на 30%) менше, ніж за 2006 рік (476 звернень).
На зменшення кількості звернень про відмову від ідентифікаційного номера, свідчать податківці, були спрямовані ряд масово-роз’яснювальних заходів, здійснених минулого і цього року (зустрічі з релігійними громадами і священиками, публікації у ЗМІ, оформлення тематичних стендів у приміщенням податкових інспекцій тощо), результатом яких і стало зменшення кількості таких звернень.
За наслідками перевірок 15 скарг на дії та недоліки в роботі працівників підтвердилися повністю або частково 3 скарги, що становить 20% (за минулий рік з 13 підтвердилися 2 скарги - 15,4%).
Стосовно питань, які порушуються громадянами на особистих прийомах, то як і в минулому році найбільшу питому вагу складають питання оподаткування доходів фізичних осіб 23,3% та питання оподаткування податком на додану вартість 15%.