На зупинках здійснюється цілодобове відеоспостереження, пасажири можуть без оплати скористатися Wi-Fi. Встановлення “тривожних” кнопок виклику із можливістю зв’язку з оператором, портів підзарядки телефонів та благоустрій зупинок планується завершити до кінця року.
Встановлення зупинок профінансувало ТзОВ “Дозор Україна”, яке уже більше року забезпечує в Ужгороді роботу системи супутникового моніторингу та диспетчеризації міського пасажирського транспорту, а підведення електроенергії та мережі Інтернет профінансували з міського бюджету.
“Розумні” зупинки інтегровані у систему GPS-моніторингу, яка у режимі online інформує пасажирів про рух громадського транспорту. Ресурс розміщений на офіційному сайті міської ради, у розділі “Громадський транспорт”. Для зручності пасажирів також діє мобільний додаток Dozor City, який можна завантажити через Play Market. Відтак кожен пасажир має можливість у режимі реального часу отримати актуальну інформацію про маршрути міста, перелік зупинок, через які пролягає маршрут, а символ “автобусна зупинка” активний і через нього можна з’ясувати, через скільки хвилин приїде автобус.
Підключення до системи GPS моніторингу четвертої “розумної” зупинки, яка знаходиться на пл. Корятовича, відбудеться після підведення до неї інтернету.
Пенсіонерка 2017-12-07 / 11:40:36
Фотки класні, аж в очах рябить. А ви покажіть те , що під ногами на тих зупинках, особливо на проспекті біля пошти. Кругом калюжі, неровності, ями - до автобуса треба добиратися долаючи безліч перешкод під ногами.
Пане Андріїв! Будучи "великим мером Ужгорода",Ви або ваші діти та дружина ходите пішком або хоч іноді Їздите автобусом, особливо маршрутом 8? Я дуже сумніваюся, бо мерія вже купляє вам новий джип за гроші громадян міста і вам зовсім не соромно перед нами.
ужгородець 2017-12-07 / 09:02:18
Ужгородці позбулись " розумних" перевезень тоді, коли ними заволоділи брати АНдріїви.
ЕС1 2017-12-06 / 20:01:08
з цьою жобрачою незалежною краіною ми давно відстали .Вже би давно іздили на тролейбусах по місту і не забруднювали повітря ці газельки.Бо при Союзі вже був план зробити тролейбусні лініі і це був більший прогрес для міста
Читатель 2017-12-06 / 16:22:25
Вот! Очень кстати, сказано. Нужны именно городские автобусы, и в то же время, данное обстоятельство показывает, насколько мы отстали от конца 80х! Увы. А в те годы - автобусы ездили по графику (!), и были именно для городских перевозок.
Мораль - черт с ним, что отстали, никто не мешает жить по-современному.
укр 2017-12-06 / 15:58:40
було бо ще непогано запустити "нерозумні", але чисті маршр. автобуси