Так, за зверненнями ужгородців про організацію руху на вулиці Челюскінців комісія погодила зміни про запровадження одностороннього руху цією вулицею з вулиці Олександра Можайського.
Інший мешканець клопотав про облаштування пішохідного переходу на вулиці Миколи Бобяка. На засіданні комісії відзначалося, що вже є проект облаштування на цій вулиці пішохідної доріжки і при його реалізації буде враховано питання пішохідного переходу Миколи Бобяка – Дмитра Климпуша. Доручили комісії у складі працівників відділу транспорту, державних закупівель та зв’язку міськради спільно з департаментом міського господарства та управлінням патрульної поліції, вийшовши безпосередньо на місце, докладніше вивчити облаштування переходу, а також облаштування автобусної зупинки на вулиці Бобяка. А на вулиці Минайській прийняли рішення облаштувати пішохідні переходи з підвищенням біля ТЦ “Сільпо” та готелю “Закарпаття”.
Члени комісії погодили і зміни до організації дорожнього руху вулицею Ференца Ракоці, які ініціювала патрульна поліція – планується односторонній рух з вулицею Олександра Довженка. Департамент міського господарства повинен встановити відповідні дорожні знаки. Рішенням комісії також доручено департаменту міського господарства міськради встановити дорожні знаки “Рух по смугах” на вул. Михайла Грушевського - 8 Березня; дорожні знаки “Зупинка заборонена” по вул. Вілмоша Ковача (Белінського), 13-15; “Рух ліворуч заборонено” з вул. Підгірної на вул. Михайла Лучкая, відкорегувати роботу світлофора на розі вулиць Підгірної та Міклоша Берчені і Юрія Гагаріна – Олександра Блистіва (Краснодонців). Знак “Зупинка автобусів” мають встановити на вул. Юрія Гагаріна, 49, а фахівці міськради повинні обстежити технічний стан цієї автобусної зупинки.
На засіданні відмовили у погодженні розмістити інформаційні вказівники на вул. 8 Березня та вул. Минайській – Олександра Можайського. А от проти облаштування заїзду до будинку на вул. Возз’єднання, б/н із вул. Дмитра Снігурського члени комісії не заперечували. Погодили також перенесення на площі Корятовича автобусних зупинок за кількома маршрутами і загалом організацію руху на пл. Корятовича, вул. Олександра Фединця, Дмитра Вакарова та Михайла Лучкая.
Підтримали і звернення комунального підприємства «Ужгородський муніципальний транспорт» про те, що відділ транспорту, державних закупівель та зв’язку має створити робочу групу і з виходом на місце обстежити всі міські автобусні зупинки та надати пропозиції про потребу дооблаштування кишень для заїзду великогабаритних автобусів комунального громадського транспорту, встановлення відповідних знаків, нанесення відповідної дорожньої розмітки.
Також представили і затвердили на засіданні комісії схему організації дорожнього руху в центрі Ужгорода, який зокрема передбачає односторонній рух біля готелю “Атлант”. Тут теж мають встановити належні дорожні знаки. Звернення ЖБК «Мальовничий» та ОСББ «Газда» про встановлення дорожніх знаків докладніше мають вивчити, вийшовши на місце. Комунальному підприємству КШЕП доручили демонтувати металеві огородження на вулицях Івана Анкудінова, Станційній та площі Шандора Петефі.
Під час засідання також додатково прийняли рішення дати доручення: департаменту міського господарства облаштувати пішохідний перехід біля ЗОШ № 10; вивчити питання встановлення металевих огорож на перехресті вулиць Підгірної та Міклоша Берчені; вивчити доцільність пішохідного переходу на вул. Підгірній біля ЗОШ № 4.
Читатель 2017-11-28 / 14:58:55
Вот, как было бы отлично, хотя бы один подземный переход обустроить, по ул. Легоцкого-Капушанская! Но, об этом, как ни странно, никто даже не подумал, когда в 80х там стали вести жилую застройку. Но, даже временем позднее, когда даже в 90х, ул. Легоцкого не была основным проездом, никто за это, опять-таки, не брался.
Читатель 2017-11-28 / 14:54:20
А вот, действительно практичные и очень нужные подземные (!) переходы, в Ужгороде, пожалуй, уже никогда не появятся. Они и раньше были очень нужны, но очень большая ошибка была в том, что за них никто никогда не брался. А теперь, когда инфраструктура уже давным-давно застроена и "адаптирована" под соответствующие нужды - ничего уже не сделать.