Суть акції в тому, що одні люди виставляють свої кандидатури для "покупки", а інші за допомогою ставок борються за право зустрічі з ними. Зазвичай "покупець" і "лот" йдуть разом на каву. Однак, бувають і цікаві пропозиції від "лотів". Ужгородець Михайло Архангел бере участь в акції уже втретє. Каже, що часто займається благодійництвом і волонтерством. Михайло пообіцяв "покупцю" не просто зустріч, а професійну фотосесію у студії. "Завжди люблю допомагати іншим. Якось цим і живу. Люблю дітей. Подобається, що вони завжди залишаються щирими", - зазначив він. А от журналістка і авторка серії публікацій "Втрачений Ужгород" Тетяна Літераті готова влаштувати переможцю торгів екскурсію Ужгородом, розповідаючи про історичні цікавинки та таємниці міста.
Цього разу організатори визначили, що стартова ціна – 20 грн, і саме стільки становить крок ставки. Всі кошти, зібрані в результаті заходу, як і попередні рази, скерують на допомогу дітям з інтернатних закладів області. "До цього часу за кошти акції було організовано десятки поїздок до дітей. Крім адресної допомоги дітям, волонтери допомагають і закладам: десь допомогли замінити вікна, десь – підлогу та двері, закупили дошки для навчання, проектори, спортивний інвентарь, музичне обладнання", – пояснила організаторка акції, голова БФ "Подаруй дитині свято" Марія Ман.
Аукціон проводиться у соціальних мережах фейсбук та інстаграм. Станом на сьогодні в акції беруть участь понад 500 учасників-лотів. Для того, аби переглянути всі пропозиції, організатори створили окремі фотоальбоми – з фотографіями жінок (https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.729168737281521&type=3) і чоловіків (https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.729172660614462&type=3).
У мережі інстаграм аукціон можна знайти за посиланням: https://www.instagram.com/kupizustrich/
За словами Марії Ман, цього року, окрім уже традиційного флешмобу, буде відзнято проморолик аукціону. Торги триватимуть місяць – до 9 грудня.
Агентство комунікацій ПАЗЛ