Більша частина цієї дороги вважалася по суті лише напрямком, асфальту тут не було, тільки просякнутий смолою щебінь, простелений ще в радянські часи.
Як повідомили Закарпаття онлайн у прес-службі Закарпатської ОДА, нині ремонтні роботи виконує потужна румунська фірма, яка виграла тендер. Протягом восьми годин учорашнього дня ремонтники проклали кілометр суцільного асфальту, всього до кінця року вони зроблять ще 2,5 км. Джерело фінансування – «дорожній експеримент».
Нагадаємо, що в кінці грудня минулого року Верховна Рада включила Закарпатську область в експеримент, який передбачає спрямовувати на ремонт автодоріг 50 відсотків коштів від перевиконання щомісячних планових надходжень митниць (так званий «дорожній експеримент»).
Із сьогоднішнього дня румунська фірма змушена призупинити роботу на дорозі «Кольчино – Пузняківці» через гострий дефіцит асфальту. Нові асфальто-бетонні заводи, що відкрилися на Закарпатті за останні два роки, готові виробляти необхідну кількість сировини, однак через відсутність витратних матеріалів, які доставляють на Закарпаття з інших регіонів України, працюють на мінімальних потужностях. Витратні матеріали не доставляють на Закарпатті через нестачу залізничних вагонів та локомотивів. Керівництво області готує з цього приводу звернення до прем’єр-міністра України.