У межах реалізації цього проекту Укравтодор спільно із Світовим банком почали підготовку pre-feasibility study проекту будівництва (реконструкції) дороги І категорії Львів – Мукачево.
Ця дорога стане основною артерією для експорту українських товарів у країни Східної та Південної Європи та транзитним коридором міжнародної торгівлі через Україну з Білорусі та країн Прибалтики до країн Східної та Південної Європи, а також забезпечить стале сполучення Закарпаття із іншими регіонами України.
Наразі дорога М-06 з Мукачева до Львова проходить через складний гірський рельєф, а отже, проїзд по ній займає близько 3,5 годин. Новий автобан скоротить час в дорозі до 2 годин.
Підготовка pre-feasibility study проекту передбачає розробку найоптимальнішої концепції нового маршруту із пропозиціями щодо реконструкції наявних ділянок дороги та/чи будівництва нових, а також визначення вартості проекту відповідно до обраної концепції.
Нова автострада поєднає Львів з угорським автобаном М-3 Будапешт-Н’їредьхаза і стане головним автомобільним коридором між Україною та Угорщиною.
Нагадаємо, цього року почато проектування нової автомобільної дороги І категорії від міста Мукачево до КПП «Дийда». Ця ділянка дороги має спростити транспортне сполучення між Україною та Угорщиною, а також зняти навантаження з контрольно-пропускного пункту «Чоп-Захонь», на який наразі припадає основна частина вантажних автомобільних перевезень.
У перспективі новий автобан Львів – Мукачево буде поєднуватися із словацьким автобаном R-2, що забезпечить його зв'язок із системою швидкісних доріг Словаччини, Чехії, Німеччини.
Русин 2017-10-12 / 18:57:53
мукачевє вже як Рим...)))))))))))))
Козак 2017-10-11 / 12:47:13
Козаки їздили на возах, запряжених волами. Нафіга нам європейські та американські мерседеси, БМВ, вольксвагени та форди. Скільки тих машин для державних чинуш нам треба? Для них у нас є представницькі ланоси, а понижче рангом - калини та таврії.
Карпатська Січ 2017-10-11 / 09:04:23
Треба взагалі заборонити будувати дороги в Україні!Козаки доріг не будували і нам не треба!
до Батя 2017-10-10 / 22:41:58
Карпатська Січ зайнята двері чинять на Корзо.
правду маєш Батя 2017-10-10 / 19:51:20
дале Мукачова ниякого автобану ! Цятка!
Батя 2017-10-10 / 18:55:28
Та що собі думає українська влада в особу Держагенства автодоріг? Не досить, що дозволять мадярам за свій кошт не тільки ремонтувати в Закарпатті школи, дитсадки, сільради та дороги, а ще й хочуть дозволити їм знову за їхні гроші побудувати сучасний європейський автобан до Лемберга.Тоді хуни ще приберуть собі (читай відіжмуть) не тільки Закарпаття, але й Галицію. Це їхні далекоглядні стратегічні наміри.До того ще по задумам хунів, по новому автобану прискореними темпами рине український нарід назавжди із злиденної країни. Це теж підступні наміри хунів.
Де патріоти, Карпатська Січ? Не дати хунам здійснити задумане.
Скажемо ні автобану. Будемо і надалі гордо їздити на возах по розбитих, але наших дорогах. Закриємося від Європи, щоби жоден втікач не зміг покинути свою улюблену щасливу країну.
Яяяяя 2017-10-10 / 18:15:50
Крута країна яка даже автобам построїти неможе...
Добре що європа є а то вже на коні пересідати треба було щоб по обосраним дорогам їздити
Bumaha 2017-10-10 / 17:50:30
rik 2050....
Вуву 2017-10-10 / 14:49:59
Он що хуни витворяють ... А тепер ще туди автобан прокладіть ... Що ще більше себе узалежнити від них ... То тоді точно Закарпаття украйінським вже не буде ... А зе те що згодом ще й плату піднімуть за транзит на грузові фури .... Прокладайте ... Прокладайте.
Ійм таке "співробітництво" дуже вигідне .
ВВП 2017-10-10 / 14:14:51
для "pre-feasibility study" є переклад - попереднє техніко-економічне обґрунтування