Facebook представив потенційного конкурента YouTube

Facebook представив оновлену стрічку для відео Facebook Watch в окремій вкладці, яка полегшить користувачам доступ до відео, не включених до їхньої новинної стрічку, та їхнього обговорення з друзями.

Крім того, найбільша соцмережа світу пропонує підписку на контент провідних мовних і спортивних організацій та контент, вироблений на її власні кошти.

З четверга нова функція доступна лише обмеженій кількості користувачів у США, пише TechCrunch, але з часом її буде впроваджено на загальносвітовому рівні.

"Перегляд відео не обов'язково має бути пасивним", - написав у своєму блозі засновник мережі Марк Цукерберг.

Як зазначають експерти, Facebook має намір конкурувати з місцем для розміщення відеофайлів YouTube, корпорацією Disney, яка також вирішила вийти в цей сегмент, і традиційними телеканалами.

Окрему стрічку для відео в Facebook запустили в Америці в минулому році, але досі до неї потрапляли переважно невеликі аматорські ролики або короткі новинні кліпи, зазначає BBC.

Деякі відеопрограми триватимуть понад 10 хвилин - набагато більше, ніж зараз люди дивляться відеоролики в соцмережі.

За словами продакт-менеджера Facebook Деніела Денкера, користувачам подобається випадково натрапляти на відеоролики в їхній стрічці, але їм також до вподоби і окрема стрічка для перегляду відео.

Вкладка Watch буде персоналізованою для кожного користувача: перш за все до неї потраплять програми, які подобаються друзям.

Залишати коментарі та спілкуватися з друзями можна як в процесі перегляду, так і після. Також Facebook пропонує створювати спільноти за інтересами для перегляду відео.

Ринок інтернет-відео може стати для Facebook додатковими джерелом доходу. Поки що ексклюзивні партнери Facebook отримуватимуть 55% прибутку від рекламних вставок, решта відійде соцмережі.

За даними ЗМІ, Facebook вже уклала контракти з компаніями Vox Media, BuzzFeed, ATTN, Group Nine Media та іншими, які орієнтуються на аудиторію віком 30-40 років - так званих "мілленіалів".

Facebook вже підготував для нового сервісу відеопередачі каналу National Geographic, відеоролики жіночої національної баскетбольної асоціації, матчі американської бейсбольної ліги і шоу для батьків від компанії Time Inc.

 

10 серпня 2017р.

Теги: Facebook Watch, відео, YouTube

НОВИНИ: Різне

11:46
Душові кабіни: комфорт, що щодня працює на вас
11:39
Сауни Києва: де найкращий пар і чисті парні — перевірено редакцією
11:35
У Дніпрі збільшиться кількість камер спостереження
21:14
Одяг для новонароджених - що потрібно найперше
12:47
Професія ріелтор та її перспективи в Україні
09:09
Що робить бренд Парош популярним серед українських модників
07:46
/ 3
ВР не підтримала правку про масову забудову Карпат вітряками
06:41
Уряд визначив критерії держав, з якими може бути спрощений порядок набуття громадянства України
20:02
Ортопедичні матраци для комфортного сну та їх особливості
19:57
Які види комерційної нерухомості зараз найприбутковіші
21:32
Скляні огорожі - чому це топовий вибір
21:23
Чоловічі кросівки Nike і як їх класно поєднувати з одягом
20:39
Ґрунтовка для стін: навіщо потрібна та як правильно використовувати
17:34
/ 1
Додому повернулися українські захисники та цивільні з російського полону Фото новина
17:09
Світло й настрій: як жалюзі формують самопочуття
09:13
1 жовтня – День захисників та захисниць України
14:33
Spanish Life названо найкращим агентством нерухомості в Іспанії для українців — розбираємося, чому
09:27
/ 3
МЗС відповіло угорському посадовцю, який пропонував Україні віддати території задля миру
12:48
Мийка високого тиску Мӓchtz - чому це найкращий вибір
22:35
Чому на FPV-дронах дедалі частіше використовують оптоволокно
22:17
Чи можна виявити проблеми серця ще до симптомів через ехокардіографію
22:14
Культові сумки Bottega Veneta
10:32
Трамп розкритикував путіна, заявивши, що повільна окупація України шкодить репутації росії
21:49
Чоловіків від 25 до 60 років, які не стояли на обліку, поставлять на нього автоматично – Міноборони
20:02
Модульні укриття - переваги використання
» Всі новини