Facebook представив потенційного конкурента YouTube

Facebook представив оновлену стрічку для відео Facebook Watch в окремій вкладці, яка полегшить користувачам доступ до відео, не включених до їхньої новинної стрічку, та їхнього обговорення з друзями.

Крім того, найбільша соцмережа світу пропонує підписку на контент провідних мовних і спортивних організацій та контент, вироблений на її власні кошти.

З четверга нова функція доступна лише обмеженій кількості користувачів у США, пише TechCrunch, але з часом її буде впроваджено на загальносвітовому рівні.

"Перегляд відео не обов'язково має бути пасивним", - написав у своєму блозі засновник мережі Марк Цукерберг.

Як зазначають експерти, Facebook має намір конкурувати з місцем для розміщення відеофайлів YouTube, корпорацією Disney, яка також вирішила вийти в цей сегмент, і традиційними телеканалами.

Окрему стрічку для відео в Facebook запустили в Америці в минулому році, але досі до неї потрапляли переважно невеликі аматорські ролики або короткі новинні кліпи, зазначає BBC.

Деякі відеопрограми триватимуть понад 10 хвилин - набагато більше, ніж зараз люди дивляться відеоролики в соцмережі.

За словами продакт-менеджера Facebook Деніела Денкера, користувачам подобається випадково натрапляти на відеоролики в їхній стрічці, але їм також до вподоби і окрема стрічка для перегляду відео.

Вкладка Watch буде персоналізованою для кожного користувача: перш за все до неї потраплять програми, які подобаються друзям.

Залишати коментарі та спілкуватися з друзями можна як в процесі перегляду, так і після. Також Facebook пропонує створювати спільноти за інтересами для перегляду відео.

Ринок інтернет-відео може стати для Facebook додатковими джерелом доходу. Поки що ексклюзивні партнери Facebook отримуватимуть 55% прибутку від рекламних вставок, решта відійде соцмережі.

За даними ЗМІ, Facebook вже уклала контракти з компаніями Vox Media, BuzzFeed, ATTN, Group Nine Media та іншими, які орієнтуються на аудиторію віком 30-40 років - так званих "мілленіалів".

Facebook вже підготував для нового сервісу відеопередачі каналу National Geographic, відеоролики жіночої національної баскетбольної асоціації, матчі американської бейсбольної ліги і шоу для батьків від компанії Time Inc.

 

10 серпня 2017р.

Теги: Facebook Watch, відео, YouTube

НОВИНИ: Різне

21:28
Дитяче взуття оптом: як сформувати вигідний асортимент для будь-якого сезону
13:22
Дитяче взуття онлайн: як обирати, щоб не прогадати
22:01
Що треба знати про ламінат
20:17
Канадські монети та їхні особливості
20:12
Чим відрізняється терапевт від сімейного лікаря
19:07
Словаччина отримала €101 млн і фіцо вже підтримує вступ України в ЄС
05:42
Президент Словаччини готує скасований у січні візит в Україну
17:43
/ 3
фіцо: Словаччина не має підстав страждати через Україну
15:28
Чому ми боїмося просити допомоги: психологія сорому і онлайн-консультації
23:44
Авто з Європи vs. авто із США: що краще для українського ринку
06:44
Ізраїль атакував Іран
18:22
Гінгівіт у дітей: як батьки можуть розпізнати перші симптоми
17:33
ЄС презентував "рішучіший" пакет санкцій проти росії
03:56
Консультація психолога онлайн: 5 аргументів "за"
03:52
Особливості вибору годівниці для свиней
18:50
Рішення для котеджів: комфорт, тепло й естетика в кожному елементі
21:12
Безпека та естетика: чому сучасні господарі обирають паркан Ранчо
20:58
Як заощадити на купівлі бітумної черепиці?
19:58
Зоомагазин, що став домом для хвостиків: чому Petropolis вибирають з серцем?
19:57
Роликові ковзани проти скейтборду: що обрати для активного відпочинку?
18:25
Обираємо запчастини до пральної машини правильно: три критерії, які стануть у нагоді
23:57
Чому вибір бойлера онлайн має бути обдуманим і без поспіху
23:51
Військовий адвокат: які завдання вирішує та коли він потрібен?
23:15
Єврокомісія пригрозила угорщині через закон про боротьбу з незалежними медіа
23:43
Опитування: в угорщині опозиція обганяє партію орбана за рік до виборів
» Всі новини