Згідно з дослідженням, 40 відсотків цілорічного обсягу шампанського випито у грудні, левова частка - у період різдвяно-новорічних свят. Різного роду марки шампанського охоче споживають і на Пасху, але все більше стає таких споживачів, які вживають його як прохолоджуючий літній напій. У період різдвяно-новорічних свят угорський ринок переповнений імпортними марками шапанського, ціна яких навдивовиж низька - близько 200 форинтів (5-6 гривень). У дослідженні звертається увага на те, що якість імпортного шампанського сумнівна, та й алкоголю в ньому менше, ніж у шампанських винах угорського виробництва.
Ще однією причиною скорочення споживання вітчизняного шампанського у дослідженні називається суттєве поліпшення якості угорського вина, в результаті чого цей продукт все частіше з'являється на святкових столах споживачів. Що стосується шампанського, то найбільшою популярністю в Угорщині користуються солодкі і напівсолодкі марки напою, їх споживання складає 70 відсотків.