Маршрут поїзду, протяжністю двадцять кілометрів, пролягатиме через місто Берегово до станції «Хмільник» і триватиме три години із зупинками. За планом потяг, у складі якого три пасажирські та один вантажний вагони, курсуватиме по вузькоколійці протягом серпня щоп’ятниці й щосуботи (графік додається).
Крім того, для запитань запроваджено також «гарячу лінію» за номером телефону (0312) 69-61-44, де можна отримати загальну інформацію щодо руху потягу.
Запуск нової туристичної атракції став можливим завдяки співпраці Міністерства інфраструктури з іноземними партнерами з Німеччини та Швейцарії за підтримки Закарпатської ОДА. Як наголосив під час прес-конференції директор департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації Ярослав Галас, запуск ретро-потягу поки тільки пілотний проект, покликаний популяризувати Боржавську вузькоколійку, далі ж обласна адміністрація планує її відродження. «За розрахунками фахівців, для відновлення вкрай занедбаної залізниці потрібні понад 160 мільйонів гривень. Це непідйомна для області сума. Боржавська вузькококолійка, у народі – Анця Кушницька – один із проектів, які слід відновити на Закарпатті за допомогою центральної влади в найближчі роки. Ми сподіваємося, що відродження вузькоколійки візьме під особистий патронат Президент України. Попередні домовленості про це вже є», - повідомив Я. Галас.
Автор проекту, радник міністра інфраструктури України Себастьян Тролле, котрий має досвід з відродження таких об’єктів у Німеччині, зазначив, для повноцінного розвитку вузькоколійкипотрібно щонайменше п’ять років. «Протяжність закарпатської вузької колії – близько ста кілометрів. Це невичерпний потенціал для розвитку туризму на Закарпатті, адже об’єкт унікальний не тільки для України, але й Європи. Міністерство інфраструктури має намір продовжити цей пілотний проект у наступному році», - стверджує він. Вже є можливість отримати три ретро-вагони для вузькоколійки зі Швейцарії. Серед планів на найближчий час – пошук ще кількох паровозів, повідомили Закарпаття онлайн у прес-центрі Закарпатської ОДА.
Вуву 2017-08-05 / 10:50:05
Якраз читаю укрнет ... Що укрзалізниця "повернула" 1000 напіввагонів клименка ... І очікуваний прибуток 160 млн.гр.
Тепер Бальчун може спокійно виділяти на поетапно планове відновлення "анці" по декілька млн ну там по 3-5 млн на рік ...цілком реально ...створять нові робочі місця .
Тільки все як завжди ...треба аби хтось на укрзалізницю тиснув .
Вуву .....олегові 2017-08-05 / 10:38:09
Твойі аргументи вагомі ... Я це визнаю ... Але ми наче обговорюємо один аспект з різних боків.
Однозначно що 600 гр....це не ціна для наших громадян ... Особливо сільських жителів.
Я проте що це може бути (як на початках) ... Спецрейс для груп туристів які мають розроблений нашими турагенствами маршрут подорожі і в тому "пакеті" день вузькоколійкою .
Вони можуть йіхати і 6 годин якщо це з екскурсією(ами) ... З обідом ... З велоекскурсією .
Адля наших людей цей паровозік може робити як звичайний і необхідний транспорт .
Тобто одне другому не повинно заважати .
Олег, Берегово 2017-08-02 / 11:23:58
До Вуву: це тільки в совку (і в ранній незалежній Україні) могли робити окремі ціни для своїх туристів та іноземних. В нормальних країнах ціна - то поняття ринкове, то є баланс між витратами та прибутками (ну, й решта аспектів, не місце тут леції із ціноутворення).
Ви вважаєте, що наші люди потягнуть 600 гривень за атракцію?
А наразі в реалі маємо сьогодні таку ситуацію: за два дні до першого рейсу інформації про ціну нема, їхати з Берегова до Виноградова доведеться 6 годин (з 5.30 по 11.30 ранку). Навряд чи набереться багато сміливих на таку атракцію навіть безкоштовно, враховуючи нинішню спеку (на якій і вино не піде на користь, і пиво закипить)
Вуву 2017-08-02 / 00:46:44
За таку атракцію з іноземних туристів можна брати по 20 € ...з кожно (все включено) ... Це цілком реальна і підйомна ціна .
Вуву 2017-08-01 / 23:39:19
Все це прекрасно але нігде невказана ціна за пройізд .
2.очевидно є резон робити такі подорожі із харчуванням на причепній товарній платформі ...для тих спецрейсів в обидва кінці по т.з. "все зараховано".
Щоб туристи могли пройіхатись туди сюди і смачно пообідати а також аренда велосипеду і ексеурсія(йі) ... Все це було враховано ... В єдину оплату за квиток.