У документі йдеться: «Рахівський район володіє надзвичайно потужним рекреаційним потенціалом та унікальними для України природно-кліматичними умовами. У районі зосереджена велика кількість гірськолижних комплексів, послугами яких користуються тисячі туристів з усіх областей України та із-за кордону, і забезпечення Укрзалізницею у 2014 році залізничного сполучення між містами Київ та Рахів має важливе значення для Закарпаття.
Слід зазначити, що промисловий потенціал Рахівського району, в основному, зосереджено в смт Великий Бичків, частка якого у загальних обсягах реалізованої районом промислової продукції за останні роки становить близько 70,0 відсотків. Проте через пошкодження залізничного полотна на дільниці Солотвино – Великий Бичків зсувними процесами паводку 2001 року, на сьогодні Рахівський район не має залізничного сполучення з обласним центром. Рух у напрямку до міста Ужгород здійснюється лише автомобільним транспортом.
Обласна рада та облдержадміністрація неодноразово зверталися до Кабінету Міністрів України та органів центральної виконавчої влади щодо можливості відновлення руху поїздів на дільниці Солотвино – Великий Бичків. Відсутність залізничного сполучення з смт Великий Бичків негативно впливає на організацію перевезень пасажирів та вантажів, розвиток торгових відносин між суб’єктами господарської діяльності, створює додаткові незручності для мешканців та туристів.
Крім того, зсувні процеси, які продовжуються на вищезазначеній дільниці, створюють реальну загрозу для експлуатації автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Івано-Франківськ – Рогатин – Львів.
Враховуючи як соціальний, так і екологічний аспект зазначеної проблеми, просимо доручити ПАТ «Українська залізниця» вжити заходів для локалізації зсувних процесів та відновлення залізничного сполучення на дільниці Солотвино – Великий Бичків Львівської залізниці».
Зазначений проект рішення «Про Звернення Закарпатської обласної ради щодо відновлення залізничного сполучення на ділянці Солотвино – Великий Бичків Львівської залізниці» оприлюднено заздалегідь на сайті облради, повідомили Закарпаття онлайн у прес-службі Закарпатської облради.
Нагадаємо, наступне пленарне засідання сьомої сесії відбудеться 27 липня.
до Iwan Szostak 2017-06-17 / 07:27:25
Думаву, краще трохи піднатужитись, та побудувати тунель Великий Бичків-Ділове, проект якого був повністю розроблений в 70-х роках минулого століття. Тим більше, що новітні технології у тунель-будуванні, дають можливість реалізації цього проекту на протязі календарного року-півтора
Iwan Szostak 2017-06-14 / 20:54:52
То мо' вже за одно варто зробити міст на румунський берег, аби був (13-кілометровим беззупинковим трансзитом через Румунію) вихід на Рахів, Ясіня, Ворохту, Яремче, Делятин, Коломию та Чернівці чи Надвірну та Івано-Франківськ? Мо' варто трохи піднатужитись та долучити пункт про міст на румунський берег?
Деталі тут: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116024.0
була колись станція 2017-06-14 / 18:09:13
Ще за повені 2001 року на ст.Вел.Бичків розвантажувалася техніка для відновлювальних робіт. Потім були численні зсуви грунту в ур.Рипа і почали забувати про тупік Вел.Бичків. Ще інтенсивніше почали забувати про ділянці Солотвино – Великий Бичків у грудні 2013р., коли "залізничники" (чи хто?) на очах мешканців с.Вел.Бичків (і навіть обласного депутата п.Мацепура І.О., яка щодня долає шлях на роботу повз станцію) бензорізами кремсали, в прямому значенні цього слова, стрілочні переводи, 2 відгалуження і один тупік. Вся ця процедура зайняла майже весь грудень 2013р. Далі, на території ТОВ"ВГСМ" демонтоване залізничне полотно повністю і високий перон залитий бетоном, такаж доля і залізничного полотна на території ТОВ"Бруно". Дивні, ми, якісь - українці: спочатку понищимо, а потім починаємо думати, а як його відновити....