Напередодні сектором туризму Хустської районної державної адміністрації був оголошений конкурс на розроблення туристичного бренду (логотипу та гасла) Хустського району з метою популяризації наявного туристичного потенціалу Хустщини на вітчизняному та міжнародному ринках, збільшення туристичної привабливості краю.
Основні вимоги до створення логотипу та гасла - унікальність та лаконічність; поєднання та відображення природного, рекреаційного та історико-культурного потенціалу туристичної Хустщини для використання його як знаку товарів і послуг.
Термін подачі заявок сплинув 15 квітня. Та на сьогоднішній день подано всього 2 ідеї логотипу, які було розглянуто на засіданні комісії. Опісля членами комісії було прийнято рішення продовжити термін прийому конкурсних робіт до 10 серпня.
Переможець конкурсу отримує сертифікат на 10-денне відвідування 3 особами термальних басейнів у відпочинковому комплексі “Теплі води” в с. Велятино. Фіналісти отримують сертифікати на 5-денне відвідування 3 особами термальних басейнів.
На розсуд конкурсної комісії сертифікатами на відвідування термальних басейнів можуть бути нагороджені інші учасники конкурсу.
Крім сертифікатів, у призовий фонд додано 5000 гривень, повідомляють у Хустській РДА.
Вуву 2017-05-15 / 06:23:18
Яке велятино які термальні води ... Зробіть 50 .000 гр.головний приз... і весь хуст буде малювати логотипи... і навіть професійні художники з цілойі області ... А кокурсних робіт буде стільки щоі вибрати буде нелегко.
Велятино термалні води.......Дурь.