У документі наголошується: «Закарпатська область у зв’язку з унікальним географічним розташуванням служить своєрідними західними воротами для зовнішньоекономічного співробітництва та інтеграції України в європейський економічний простір. Адже територією області пролягають важливі міжнародні транспортні коридори та здійснюється великий обсяг вантажних вітчизняних і транзитних експортно-імпортних перевезень. Важливе значення у цьому процесі має розбудова дорожньо-транспортної та прикордонної інфраструктури вздовж основних транспортних магістралей.
Однак з кожним роком стан мережі автомобільних доріг погіршується, що негативно впливає на безпеку дорожнього руху та призводить до зростання аварійності на автомобільних дорогах області. Основною причиною руйнування автомобільних доріг є недостатнє фінансування з державного бюджету, що унеможливлює проведення ремонтів дорожнього покриття.
Для дотримання нормативних міжремонтних термінів необхідно щорічно на мережі доріг загального користування виконувати щонайменше 150 км капітальних та до 500 км середніх ремонтів, тобто тих видів ремонтів, які забезпечують повну заміну дорожнього покриття. На виконання цих робіт щорічно необхідно близько 2 млрд. грн. Фактичний же стан справ десятиліттями кардинально відрізняється від необхідного.
Відповідно до плану фінансування на 2017 рік за бюджетною програмою 3111020 „Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування” Службі автомобільних доріг у Закарпатській області передбачено асигнувань з державного бюджету в обсязі 198 384,6 тис.грн., із них: 2 500,0 тис.грн. - будівництво (проектно-вишукувальні роботи майбутніх років); 346,5 тис.грн. – капітальний ремонт (проектно-вишукувальні роботи майбутніх років); 113 000,0 тис.грн. - поточний середній ремонт на 11,5 км; 82 538,1 тис.грн. – поточний дрібний та експлуатаційне утримання.
На жаль, на сьогодні фактичне щорічне фінансування дорожніх робіт становить не більше 10% від нормативної потреби.
Внаслідок цього на більшості протяжності доріг пропущено від 2 до 5 міжремонтних термінів, покриття доріг вкрай зношене, а інтенсивність вантажопотоку з кожним роком лише збільшується».
Враховуючи вищезазначене, для зняття соціальної напруги серед населення, забезпечення поліпшення технічного стану доріг області, вважається за необхідне збільшити обсяги фінансування з державного бюджету на поточний ремонт та експлуатаційне утримання мережі доріг загального користування, виділити кошти для проведення поточних середніх та капітальних ремонтів доріг і забезпечити своєчасно фактичні фінансові надходження з врахуванням сезонності виконання дорожніх робіт.
Прес-служба Закарпатської облради
Вуву 2017-05-15 / 06:28:28
Тут написали ... Недофінансування ...але треба написати через розкрадання
Читач 2017-04-18 / 11:32:41
В додаток: Ви бачили в новинах, як мешканці Великої Доброні за власні кошти зробили дорогу на своїх вулицях? Ви чули яка собівартістю цієї дороги? Відповідь одна - просто гроші не вкрали!!!
Читач 2017-04-18 / 11:29:21
Навіть з тими коштами, що виділяються на ремонт доріг можна було б зробити непогані ремонти але при одній умові - якби не крали гроші!!! Тому скільки б грошей не надходило - завжди мало! Перш за все асфальт та бітум треба купувати у виробника, а не у десятого посередника, який з умовної вартості в 1 гривню накручує ціну в 10 гривень! Тому ніяких грошей ніколи не хватить, бо завжди знайдуться посередники та їх друзі з Облавтодору, які ці гроші вміло покладуть в кишеню!!!