Цей потужний об’єкт зводився словацькими будівельниками 16 місяців. На будівництво терміналу Єврокомісією виділено 3 млн.євро. До речі, це один із останніх проектів розбудови прикордонної інфраструктури, який здійснюється на території України за програмою Тасіs.
Наразі споруджено вантажну ділянку пункту пропуску, 2-х поверхову будівлю, де будуть розміщені всі контролюючі суміжні служби, комплекс по митному оформленню вантажного транспорту з пропускною спроможністю до 500 вантажівок на добу. На сьогодні пропускна спроможність складає до 180 каміонів.
Як розповів начальник Ужгородської митниці Михайло Порада, крім коштів Євросоюзу, за рахунок бюджетних коштів Держитслужбою України та Ужгородською митницею виконано роботи по капітальному будівництві об’єктів митної інфраструктури на загальну суму 5 млн.грн. Це зокрема, будівництво зовнішніх інженерних мереж, електропостачання, газопостачання, телефонізація до вантажного терміналу.
На часі друга черга – реконструкція існуючих об’єктів митної інфраструктури по пропуску пасажирського автотранспорту. Наразі пропускна спроможність легкових автомобілів складає 2,5 тис., після реконструкції очікується вдвічі більше. Загальна вартість будівельних робіт складає близько 12 млн.євро.
У зв’язку з незакінченням будівництва під’їзної дороги, як з українського, так із словацького боку, введення в експлуатацію вантажного терміналу переноситься на травень 2008 року. Необхідні кошти для будівництва шляху (1,1 км) Служба автомобільних доріг в Закарпатській області отримала лише наприкінці року. Зараз шляховики проводять інтенсивні роботи з будівництва під’їзної дороги.