В опитуванні взяли участь 375 респондентів. В основному опитування проводилося під час проведення семінарів та «круглих столів» з платниками податків області.
31,5% опитаних платників податків звертається за роз»ясненням податкового законодавства телефоном, 33,9% - відвідують для цього податкові органи, 30,1% звертаються з питаннями на семінарах і лише 4,1% платників звертаються з письмовим запитом.
При цьому найзручнішим способом отримання інформації щодо оподаткування платники обрали звернення по телефону (29,6%). Інші способи, яким віддали перевагу платники, - це усні консультації (24,5%) та запитання на семінарах (29,6%), через надання письмового запиту – лише 5,3%, отримання інформації через ЗМІ - 17,1%.
83,7% респондентів визнали достатніми роз»яснення податкового законодавства, надані працівниками податкових органів, 15,2% - задоволені частково і лише для 1,1% платників податків надані консультації визнали недостатніми.
Основною формою навчання платників податків є семінари. 87,2% платників податків вважають, що семінари необхідно проводити щомісяця. Решта вважають, що одного разу в місяць недостатньо.
85,9% опитаних користувалися друкованою продукцією, виготовленою податковими органами, а 14,1% - не мали такої нагоди. Для 74,4% опитаних платників податків така друкована продукція була корисною, для 19,2% - частково і 6,4% опитаним – не знадобилася.
Платники податків висловили також побажання щодо змісту друкованої продукції, випущеної податковими органами. 36,8% опитаних вважають, що друкована продукція повинна містити відповіді на актуальні питання платників податків, 32% - коментарі до законодавства та роз»яснення ДПА України, 8,3% - інформаційні матеріали щодо роботи податкових органів.
62,4% опитаних платників користувалися послугами телефонної інформаційно-довідкової служби регіону, з яких 90,2% задоволені її роботою, а 9,8% - задоволені частково.
А от веб-сайтами податкових органів користуються лише 58,9% опитаних платників податків.
Опитування показало, в яких напрямках податковим органам необхідно працювати для покращення роботи з платниками податків.