За результатами проведеного аналізу інформації та документів, розміщених в електронній системі закупівель на веб- порталі Уповноваженого органу – ProZorro, виявлено недотримання замовниками порядку проведення процедур публічних закупівель на очікувану вартість 5,44 млн. грн.
Задля попередження порушень у сфері закупівель, аудитори направили рекомендації про усунення виявлених недоліків, за результатами яких замовники відмінили дві процедури закупівель на очікувану вартість – 4,14 мільйона гривень.
Нагадаємо, в Управлінні Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зворотній зв’язок з громадськістю забезпечується за допомогою "телефона довіри" (0312) 61-76-90.
Дзвінки приймаються у будні 9-ї до до 18 години (у п’ятницю з 9.00 до 16.45), повідомляють у прес-службі Закарпаської ОДА.