Проект відповідної постанови повинен був розглядатися у вівторок на урядовому комітеті.
У пояснювальній записці сказано, що стаття 44 угоди про асоціацію з ЄС передбачає право України на введення обмежуючих заходів щодо імпорту легкових авто з Євросоюзу. Ця ж стаття дозволяє Україні підвищити ставку ввізного мита після проведення спеціального розслідування на ринку.
Відтак уряд планує запровадити систему моніторингу, згідно з якою Державна фіскальна служба щомісяця буде повідомляти Мінеконмрозвитку про кількість розмитнених авто в географічному розрізі. В свою чергу МВС повинно щомісяця повідомляти міністерство про кількість авто, які отримали українську реєстрації. Якщо кількість імпортованих авто буде загрожувати вітчизняному виробнику або їх кількість досягає 75% граничного обсягу, про який Україна домовилася з ЄС, Мінекономрозвитку попередить Євросоюз про необхідність розпочати переговори.
Ще до закінчення переговорів з ЄС настає перехідний період, коли Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі вводить заходи захисту ринку. Ця ж комісія приймає рішення за результатами спеціального розслідування.
Раніше ЗМІ повідомляли, що Угода про асоціацію передбачає повне скасування мит на ввезення авто до 2025 року. Також цей документ передбачав ліміт в 45 тис авто з Європи на рік.
В серпні цього року вступили в дію зміни до податкового кодексу, якими були знижені ставки акцизів на вживані іномарки. Після цього асоціація «Укравтопром» повідомила, що в листопаді продажі вживаних авто в Україні виросли в 2,9 разів.
В 2012 році після розслідування міжвідомчої комісії та рекомендацій Мінекономрозвитку, Україна на три роки підвищила мито для іномарок на 6,45% та 15,1% (залежно від обсягів двигуна). Тоді міністерство очолював Петро Порошенко, який був співвласником автомобільної корпорації «Богдан». Зараз вона належить його бізнес-партнеру Олегу (Свинарчуку) Гладковському – першому заступнику секретаря РНБОУ, під контролем якого перебуває концерн «Укроборонпром».
«Богдан» в Черкасах в основному збирає китайські авто, а також автомобілі марки Hyundai.
Підконтрольний Олегу Боярину завод «Єврокар» на Закарпатті відомий випуском автомобілів Skoda.
«Запорізький автомобільний завод» Таріела Васадзе також збирає імпортні авто. Раніше в Кременчуці група «АІС» Дмитра Святаша випускала корейські Ssang Yong, але у 2014 році завод визнали банкротом.
Byby 2016-12-15 / 07:29:14
Shcho b. Ishche. Prudymatu. I. Zrobutu. Dalja. Pokrashchennja. Zuttja. Narody. I. Tak. 25. Rokiv. .......prazcjyvalu. I. Ministru. I. Prezudentu. I. Vsi. Sklukannja. V.r........a. Narod. Vse. Vtilajie. Po. Zajordonah. .spuvajiet*sja. I. Vumurajie. ......zamknyte. Kolo. Chydes
вуйко 2016-12-15 / 03:52:53
Ни хрена соби! Люди чекають здешевшення а кони охренили!