Йдеться у ній про те, що через малу кількість муніципальних інформаційних тумб чи щитів ужгородські організатори, включаючи не лише музикантів, але також і театралів, КВНщиків, хореографів і т.д. вимушені клеїти свої афіші на будівельні паркани.
Тим самим вони скоюють адміністративне правопорушення. Але яка альтернатива? Місцеві організатори, особливо дрібні, часто не в змозі не те, що отримати прибуток від свого заходу, але навіть мають збитки від своєї діяльності. Тим не менше, люди намагаються у міру своїх сил розвивати культурне життя міста. Інтернет не завжди дає потрібний результат, а комерційні рекламні площі занадто дорогі для і, без того обмеженого, бюджету.
Саме тому Ужгородську міськраду просять провести моніторинг наявних в Ужгороді інформаційних площ і збільшити їх кількість, а також привести до ладу наявні інформаційні тумби.
Підтримати петицію можна, зареєструвавшись та проголосувавши за неї на сайті міської ради. Для реакції мерії до 27 грудня потрібно назбирати 250 голосів.
Підтримати ініціативу власним підписом і тим часмим допомогти культурному життю міста стати більш цивілізованим можна за посиланням: http://rada-uzhgorod.gov.ua/petition/zbilshennya-kilkosti-bezkoshtovnyh-informatsijnyh-ploshh-v-uzhgorodi/.