Столи під час цього дійства, анонсованого на 12.00, буквально ломилися від наїдків і напоїв, що жорстко дисонувало з причиною найтрагічнішої події в житті українського народу.
Символічну стрічку на відкритті розрізав екс-нардеп від Партії регіонів Сергій Мошак, якого організатори дійства називали ідеологом проекту і меценатом. Однак присутність на заході мільярдера Алекса Ровта, який останнім часом системно інвестує свої кошти в об’єкти на Закарпатті, уродженцем якого є, дає підстави говорити про можливі глибші нюанси фінансування цього закладу та його реального власника.
Участь у відкритті взяли голова Закарпатської ОДА Геннадій Москаль, шоу-мен Федір Шандор, скульптор Михайло Колодко, шоколатьє Валентин Штефаньо та інші.
Г.Москаль з цієї нагоди навіть знехтував проведенням в обласному центрі основного заходу Дня пам’яті жертв голодоморів — громадського відзначення цієї трагічної дати на площі Театральній, де ужгородці традиційно мали можливість долучитися до загальнонаціональної хвилини мовчання. Цього разу, вперше за останні десять років, влада не тільки не організувала цей захід, але й не долучилася до нього за участі перших осіб Закарпаття і Ужгорода, хоча анонсувала його в інформаційній розсилці для ЗМІ від Закарпатської ОДА. Відповідно, ужгородці, які прийшли на площу вшанувати пам’ять жертв великого Геноциду, були абсолютно дезорієнтовані.
Урочистості в “Емігранді” розпочалися з офіційної презентації бренду і концепції закладу, а продовжилася тематичним святковим фуршетом, родзинкою якого став солодкий стіл від В.Штефаня. За інформацією Закарпаття онлайн, фуршет був в розпалі саме в час загальнонаціональної хвилини мовчання в пам’ять про жертв Голодомору.
Жодної, навіть побіжної згадки про цю трагічну дату під час презентації не прозвучало.
Загалом не зрозумілим залишається факт призначення урочистостей з відкриття готелю саме на цей день, адже заклад було завершено раніше і частково він вже навіть функціонував, а дата відзначення Дня пам’яті жертв голодоморів є сталою — остання субота листопада, а отже не могла бути невідомою організаторам.
Контраверсійно в контексті трагічної дати сприймається і концепція закладу, присвяченого одній з ключових постатей американської масової культури — сина емігрантів з Пряшівщини Андрія Варголи, більш відомого як засновника pop art-у та людини з нетрадиційною сексуальною орієнтацією.
Варто зазначити, що в більш нейтральних обставинах ці нюанси не мали би такого акцентованого значення.