На його виконання голова Закарпатської обласної державної адміністрації Олег Гаваші видав відповідне доручення. Нині інвестору не байдуже кому довірити дороге високотехнологічне обладнання. Хоча праця чорнороба важлива, але потреба у висококваліфікованих працівниках значно більша. Справедливою була репліка роботодавця з Хустщини, висловлена на кущових нарад, що автослюсар „Запорожця" не може кваліфіковано здійснювати ремонтні роботи крутих „мерседесів" без відповідної підготовки і кваліфікації. Бо він вже гірко „обпікся", довіривши юнаку без досвіду, керувати трактором з сучасним управлінням, який невдовзі став купкою металу у полі.
Проблема підготовки висококваліфікованих спеціалістів набуває особливої гостроти і вирішення. За рахунок інвестицій створюються все нові і нові підприємства, відповідно і розширюється сфера застосування кваліфікованої праці. Швидкими темпами розвивається будівельна та ма-шиннобудівна, туристично-рекреаційна та інші галузі. Отже, нині головне завдання спільними зусиллями зробити все можливе, аби задовольнити попит інвесторів на кваліфіковані робітничі кадри.
Саме про шляхи вирішення цієї та цілої низки інших актуальних проблем, пов'язаних з реалізацією державної політики зайнятості населення йшла ділова і відверта розмова на кущових нарадах, які відбулися на базі професійно-технічних закладів у містах Сваляві, Мукачеві, Ужгороді та Хусті за участі керівників обласного управління освіти та науки облдержадміністрації Юрія Герцога, його заступника Михайла Мотильчака, директора обласного центру зайнятості Юрія Фущича, його першого заступника Зої Катрич, спеціалістів управлінь економіки райдержадмініст-рацій та міськвиконкомів, керівників професійно-технічних закладів та міжшкільних навчально-виробничих комбінатів, роботодавців.
Йшлося про болючі проблеми; оновлення змісту професійно-технічної освіти шляхом подальшого розроблення і впровадження державних стандартів робітничих професій, видання сучасних підручників, посібників, навчально-методичної та іншої літератури, впровадження у навчально-виробничий процес науково-технічних досягнень і новітніх технологій. На часі є і внесення змін до законодавчих актів щодо участі роботодавців у підготовці кваліфікованої робочої сили та залучення до зазначеного процесу висококваліфікованих працівників. Чимало справедливої критики лунало і щодо процедури ліцензування, яка нині не відповідає вимогам часу.
Потребує вдосконалення і процес проходження виробничої практики. Ряд навчальних майстерень, дільниць, лабораторій, полігонів та господарств державних професійно-технічних закладів потребують нового обладнання, устаткування, сільськогосподарської та іншої техніки. Навчальний процес на застарілому обладнанні аж ніяк не сприяє підготовці кваліфікованого робітника, якого роботодавець потребує вже сьогодні!
Уряд країни поставив вимогу провести найближчим часом дієві заходи щодо поетапного утворення в державних професійно-технічних закладах 300 центрів професійно-технічної освіти для впровадження інноваційних технологій. В області їх потрібно створити 8. Розробляється і регіональна програма підготовки кваліфікованих робітничих кадрів на 2008-2012 роки.